زنان پایه‌های توسعه جامعه در ابعاد مختلف هستند

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه زنان پایه های توسعه جامعه در ابعاد مختلف هستند، گفت: اعتقاد ما بر این است که زنان در چنین برهه حساسی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی باید به کمک مردان بیایند و کشور را از این وضعیت نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی ظهر  امروز (شنبه) در همایش زنان محور مقاومت و توسعه با اشاره به اینکه همایش زنان امسال مزین به قدوم مادران شهدا است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما دستاوردهای بزرگی تاکنون داشته و اعتقاد ما این است که حضور باوقار زنان و عزم همه مسئولان بر این بوده است که از حضور نیمی از جمعیت که زنان هستند استفاده کنند تا به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از پتانسیل زنان در ابعاد مختلف جامعه تصریح کرد: امیدواریم زمینه اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در وزارت کشور بیشتر باشد چرا که پتانسیل زنان جامعه ما پتانسیل با اهمیتی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بیش از ۸۷ درصد پذیرفته‌شدگان دوره‌های ارشد و دکترا از زنان هستند، افزود:  موفقت زنان در عرصه‌های علمی بیانگر تلاش زنان در حوزه‌های علمی و اجتماعی است که باید زمینه‌های حضور بیشتر آنان را فراهم کنیم.

وی انقلاب اسلامی ایران را مدیون همراهی و همگامی مادران و همسران شهدا دانست و اظهار کرد: قطعاً مادران و همسران ۲۳ هزار شهید و جانباز این انقلاب همکاری خوبی چه در دوران انقلاب و چه در دفاع مقدس داشتند.

رضایی در خصوص استفاده از ظرفیت زنان در اصفهان گفت: از مدیرکل آموزش و پرورش استان در خواست داشته‌ایم که مدیریت چند ناحیه آموزش و پرورش را به زنان واگذار کند همانطوری که در زمان صدرات خود در دانشگا علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان شهید بهشتی صرفاً از وجود خانم‌ها برای اداره آن استفاده شد چرا که این پتانسیل قوی در خانم ها وجود داشت و ظرفیت زنان را در حوزه‌های مدیریتی بسیار بالا دیدیم.

وی با تأکید بر اینکه زنان پایه های توسعه جامعه در ابعاد مختلف هستند، افزود: اعتقاد ما بر این است که زنان در چنین برهه حساسی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی باید به کمک مردان بیایند و کشور را از این وضعیت نجات دهند.

کد خبر 366480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.