درد و دل شهروندان اصفهانی پای "میز خدمت" اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در راستای ویژه برنامه‌های این سازمان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز شنبه سیزدهم بهمن ماه، دومین میز خدمت در میدان امام حسین(ع) برپا شد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این میز خدمت از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح  برگزار شد و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه خدمت مسائل، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه اتوبوس‌های سطح شهر مطرح کردند.

وی درباره اهم صحبت ها و مسائل مطرح شده شهروندان، افزود: نظافت اتوبوس‌ها، فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی، نظارت بیشتر بر اتوبوس های خط ۹۲ و ۸۵ از جمله موارد مطرح شده ازسوی شهروندان بوده است؛ شهروندان همچنین رضایتمندی خود را از خدمات سازمان اتوبوسرانی و برگزاری "میز خدمت" در سطح شهر ابراز کردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان وحومه خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۲ بهمن ماه نیز در حاشیه نماز جمعه ملک شهر،  نخستین میز خدمت برپا شده و شهروندان این نقطه از شهر پس از اقامه نماز جمعه، مسائل خود را با مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی در میان گذاشتند.

افتخاری گفت: نظارت بر اتوبوس‌های خط ۲۰، هماهنگی و نظم بیشتر در انتقال شهروندان به نماز جمعه ملک شهر، نظافت اتوبوس‌ها و توجه به عمر ناوگان اتوبوسرانی از جمله مسائل مطرح شده در میز خدمت روز جمعه واقع در ملک شهر بوده است؛ با توجه به استقبال شهروندان از این طرح، مقرر شد دفتر نماز جمعه درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات شهروندان را جمع آوری و برای پیگیری به روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی ارسال کند.

وی ادامه داد: سومین میز خدمت این سازمان، فردا چهاردهم بهمن ماه، ساعت ۹ صبح در پایانه صفه برگزار می‌شود.

کد خبر 366476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.