قرارداد بازیکن نیجریه‌ای کمتر از ۱۰۰ هزار دلار است/ کمیته انضباطی فرار رو به جلو دارد

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کمیته انضباطی با محکومیت سعید آذری می‌خواهد فرار رو به جلو کند و نقاط ضعف دپارتمان داوری را بپوشاند.

مجید حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد رأی کمیته انضباطی مبنی بر توبیخ کتبی سعید آذری، اظهار کرد: داوری نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن به قدری ضعیف بود که دیگر قابل بحث نیست و در آن بازی دو پنالتی و یک اخراج برای ذوب‌آهن گرفته نشد؛ کمیته انضباطی با محکوم کردن سعید آذری می‌خواهد حرکت فرار رو به جلو داشته باشد و ضعف دپارتمان داوری را بپوشاند.

وی ادامه داد: یک تیم در لیگ برتر فوتبال میلیاردها تومان هزینه می‌کند و نباید با داوری‌های نادرست حق و حقوقشان را پایمال کنند؛ ذوب‌آهن در شش بازی از داوری صدمه خورده که امتیازات این بازی‌ها می‌توانست ذوب‌آهن را به صدر جدول برساند؛ مدیرعامل باشگاه، کارشناس‌های باشگاه و اعضای هیئت ‌مدیره تا چه میزانی صبر دارند که بعد از هر بازی یک داور نتیجه بازی را تغییر دهد؟ از داور بازی نفت مسجد سلیمان شکایت کرده‌ایم که هنوز جواب آن شکایت به باشگاه ارسال نشده است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: آی تی سی "کریستین اوساگوآنا" بازیکن نیجریه‌ای تیم ذوب‌آهن برای بازی در لیگ برتر ایران آمده است؛ تمام مراحل اداری را انجام داده‌ایم تا این بازیکن بتواند در بازی‌های آسیایی نیز به ما کمک کند.

حاج رسولیها در پاسخ به این سوال که مبلغ قرارداد مهاجم نیجریه ذوب‌آهن چه میزانی است؟ تصریح کرد: ذوب‌آهن مثل برخی از تیم‌های دیگر توانایی مالی ندارد که با ۵۰۰ هزار دلار یک بازیکن خارجی جذب کند، قرارداد این بازیکن شفاف است و او برای یک نیم‌فصل بازی در ذوب‌آهن کمتر از ۱۰۰ هزار دلار پول گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همدلی تیم خوب است و برنامه‌های خوبی برای نیم‌فصل دوم در نظر داریم، خاطرنشان کرد: امیدواری، اعتماد به نفس و شرایط روحی بازیکنان فوتبال ذوب‌آهن خوب است و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی خواهیم داشت.

کد خبر 366437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.