امنیت اجتماعی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

استاندار اصفهان امنیت اجتماعی موجود در کشور را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: در بسیاری از کشورها که داعیه دار امنیت هستند این میزان امنیت وجود ندارد، ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز (شنبه) در آیین مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نیایش با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از قبل و بعد از انقلاب دارم باید بگویم که خداوند نعمت بزرگی را اکنون به مردم این کشور عطا کرده است و ذکر این نعمت‌ها باعث می‌شود که قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه انسانی که غرق در نعمت است قدر نعمت‌ها را نمی‌شناسد، افزود: هنگامی که یکی از اعضای بدن انسان دچار نقصی باشد از انجام کارها ناتوان و عاجز می‌شود اما زمانیکه همه اعضای بدن سالم باشد قدر سلامتی را نمی‌داند.

استاندار اصفهان، امنیت اجتماعی موجود در کشور را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: در بسیاری از کشورها که داعیه دار امنیت هستند این میزان امنیت وجود ندارد، ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه برای اصلاح کشور توجه به آموزش و پرورش امری ضروری است، ادامه داد: آموزش و پرورش نقش تعلیم و تربیت نسل آینده را برعهده دارد و باید با مساعدت خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان نیازهای مدارس و شرایط تحصیل مناسب را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

رضایی با بیان اینکه ۴۰ سال قبل از انقلاب این فضاهای مناسب برای تحصیل فراهم نبود، گفت: کسانی که محصل قبل از انقلاب بودند به آسانی می‌توانند این قیاس را باتوجه به شرایط فعلی تحصیل دانش‌آموزان انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که در دبیرستان‌های دور افتاده تحصیل کردند امروز به برکت انقلاب اسلامی در حال انجام کارهای بسیار بزرگی در بخش سلول‌های بنیادی و دستاوردهای مختلف علمی هستند، افزود: این اتفاق مهم و نعمت امنیت و آزادی از برکت‌ها و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است و این نعمت را ارج می‌نهیم و به روح بنیانگذار این انقلاب درود می‌فرستیم که این شرایط و امنیت و آزادی را در این نظام مقدس برای دانش آموزان این مرز و بوم فراهم کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ارزش‌های شهدای انقلاب  در راه حق و فضلیت و آزادی برای نسل کنونی کشور ما حائز اهمیت است، گفت: شهدای انقلاب سربازان آن روز امام (ره) بودند و با به زندان رفتن و حبس کشیدن در این مسیر برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی جان فشانی کردند.

وی تاکید کرد: امروز باید این نعمت بزرگ را پاس بداریم تا در آینده شاهد رشد چهره‌های علمی شاخص از میان دانش‌آموزان کشور باشیم.

کد خبر 366422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.