نمی‌دانم چرا به ورزش بانوان توجه کمتری می‌شود!

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: خوشحال هستم که توانستیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم اما در مجموع به ورزش بانوان کم‌تر توجه می‌شود و مبلغ قراردادها پایین است.

هاله متقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضورش در تیم ملی امید و بزرگسالان والیبال، اظهارکرد: در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمدم و ۱۵ سال است که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنم که حدود چهار سال در کنار تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن هستم.

وی با بیان اینکه فراز و نشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتیم تا به قهرمانی در لیگ برتر والیبال بانوان دست پیدا کنیم، افزود: چندین سال بود رده‌های دوم تا سوم را کسب می‌کردیم، اما امسال با روحیه جنگندگی و همدلی توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم؛ خوشحالم که قهرمان شدیم و سهمیه شرکت در رقابت‌های آسیایی را به دست آوردیم و امیدوارم بتوانیم در آسیا هم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

ملی‌پوش والیبال بانوان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا به ورزش بانوان کم‌تر توجه می‌شود، توقع داریم مبلغ قرارداد بانوان ملی بیشتر باشد.

متقیان گفت: هدف شخصی‌ام لژیونر شدن است و از یک تیم ترکیه‌ای پیشنهاد دارم اما به خاطر شرایط خاصی که برایم به وجود آمده، نمی‌توانم لژیونر شوم.

وی با بیان اینکه نبود اسپانسر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات والیبال بانوان است، تصریح کرد: اگر ورود آقایان در ورزشگاه‌ها آزاد شود، می‌تواند به جذب اسپانسر کمک کند. وجود حامی در والیبال بانوان به بهتر شدن وضعیت تیم‌ها کمک می‌کند.

کد خبر 366414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.