بسیج رویکرد جدیدی در پیش گرفته است

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) اصفهان گفت: بسیج در آستانه چهل سالگی انقلاب به مباحثی مثل آسیب شناسی طلاق، اقتصادمقاومتی و محرومیت زدایی روی آورده و با رویکردی نو در جهت اعتلای انقلاب فعالیت می‌کند.

علی مقواساز در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیج نیز فعالیت‌های خود را با محورهای اجتماعی و محرومیت زدایی آغاز کرد.

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) افزود: در حال حاضر بسیج با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز به شناسایی آسیب‌های اجتماعی شهر می پردازد و بر اساس آسیب‌های شناسایی شده طرح‌های خود را جهت کمک به محرومان آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: فعالیت گروه‌های پزشکی، مهندسی و معلمان که هم اکنون در چند نقطه محروم شهر اصفهان درحال خدمات رسانی به محرومان هستند، از جمله این فعالیت‌ها است.

مقواساز ادامه داد: بسیج با کمک دستگاه‌های مربوطه در مبحث طلاق وارد عمل شده به صورتی که در هر نقطه ای از شهر که آمار طلاق از مابقی نقاط پیشی گرفته باشد، کارگروه های طلاق بسیج حضور و به صورت مشاوره‌ای سعی در رفع این آسیب اجتماعی دارند.

وی افزود: یکی دیگر از محورهایی که بسیج به تازگی در آن جدی تر ورود کرده، اقتصاد مقاومتی است؛ در این راستا بسیج سعی دارد با آموزش های لازم در پایگاه و ایجاد شغل‌های خانگی به ویژه در بسیج خواهران و فراهم کردن بازارهای مختص به شغل‌های خانگی به اقتصاد مردم شهر کمک کند؛ در واقع بسیج در آستانه چهل سالگی انقلاب با رویکردی نو در جهت اعتلای انقلاب فعالیت می‌کند.

کد خبر 366400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.