انقلاب ایران ذره‌ای از اهداف خود عقبگرد نداشته است

معاون اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ایران که سال چهلم عمر خود را می گذراند، تمام ارکان خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است را محقق کرده است و ذره ای از آن عقب گرد نداشته و رهبر آن ذره ای از موازین امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب عدول نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا نقدی امروز پنجشنبه در همایش «طلایه داران فجر فاطمی» که به مناسبت ایام دهه فجر در اصفهان برگزار شد، گفت: اگرچه رهبر معظم انقلاب بیشترین قدرت را در اختیار داشته، ۱۰ سال رییس جمهور و ۳۰ سال رهبر بوده، اما ذره‌ای از بیت المال برای شخص خود استفاده نکرده است.

معاون اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: کارنامه درخشان ولایت فقیه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است؛ زیرا امروز مصداق عینی و عملی آن را مشاهده می کنیم. امروز ولایت فقیه در حالی که عاقبت کاری مثل برجام را می بیند، جلوی آنرا نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر در کشوری رییس جمهورش را به جرم فساد دستگیر کنند، می گویند این اقتدار آن کشور است و گفته نمی شود فساد چه قدر در آن کشور پیشرفت داشته است که حتی رییس جمهور آن نیز باید دستگیر شود، اما در ایران اگر یک رییس بانک را دستگیر کنند یا پسر پر نفوذترین شخص کشور دستگیر شود، همه علیه قوه قضائیه یاوه سرایی می کنند، یا می گویند در ایران فساد سیستماتیک شده و همه جا را فرا گرفته است.

معاون اجتماعی سپاه تصریح کرد: در شرایط کنونی ساده‌ترین مشکل ایران اقتصاد در چند بعد علم و فناوری، منابع، پول و نقدینگی و نیروی انسانی است و تا زمانی که به دنبال شکوفایی اقتصادی از طریق روابط خارجی و چشم به بیگانگان داشته باشیم و به امکانات داخلی توجه نکنیم، راه به جایی نمی بریم.

سردار نقدی ملت ایران را کشوری دارای پیشینه فرهنگی چند هزار ساله دانست و افزود: بسیاری از قله های علمی، فکری، فلسفی و نخبگان تاریخ بشر ایرانی بوده اند و همواره خیزش ها و انقلاب های بسیاری در این کشور در اعصار مختلف روی داده است، اما اغلب این انقلاب ها یا پیروز نشدند یا بعد از آن به شکست کشیده شده است.

وی تأکید کرد: انقلاب فرانسه بعد از ۱۰ سال استحاله شد، انقلاب روسیه بعد از مدتی بر ضد خود شد، انقلاب های چین، مصر، تونس به سرعت منحرف شد، انقلاب الجزایر با شش میلیون کشته ، انقلاب افغانستان با یک میلیون تلفات انسانی نتوانست به هدف خود برسد و مردم ویتنام با سه تا پنج میلیون کشته هنوز تحت استعمار مستکبران هستند.

معاون اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اما انقلاب ایران سال چهلم عمر خود را می گذراند، تمام ارکان خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است را محقق کرده است و ذره ای از آن عقب گرد نداشته و رهبر آن ذره ای از موازین امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب عدول نکرده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: اگر چه یک تبلیغ خوب باید مبتنی بر آسیب شناسی و مسائل روز باشد، اما فضای امروز کشور به گونه ای شده که  هر روز دم از فساد، گرانی، بیکاری و آثار آن زده می شود.این در حالی است که انقلاب اسلامی در نخستین قدم به سلطه پادشاهان خاتمه داد.

 وی یادآوری کرد: در زمان رضا خان هزار کیلومتر مربع از خاک کشور اشغال شد، اما کوچکترین اقدامی صورت نگرفت؛ در حالیکه مدافعان حجاب را در گوهرشاد به گلوله بست و سران عشایر را به بهانه مذاکره به قتل رساند. شاه ایران تسلیحات و نظامیان ایران را در سرکوب مردم یمن، ویتنام، بحرین و برخی نقاط دیگر جهان به کار می گرفت و بر اساس اسناد متقن تاریخی خانواده شاه به قاچاق مواد مخدر می پرداختند.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای ما استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی آورده است و هیچ کس نمی تواند انکار کند که مستقل ترین کشور جهان ایران است، کشوری که انسان ها در آن به خاطر کوچکترین انتقادها بدترین شکنجه ها را تحمل می کردند، امروز یک دانش آموز آنقدر آزادی دارد که بدون هیچ واهمه ای همه نظام را نقد می کند.

کد خبر 366273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.