پر شدن جوی آب در تیدجان خوانسار جان یک نفر را گرفت

خوانسار- بر اثر پر شدن جوی آب کهریز تیدجان خوانسار و با حرکت آب به سمت خانه‌های قدیمی زن ساکن در یکی از خانه‌های مسکونی جان خود را از دست داد.

محسن اسحاقی، شهردار خوانسار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار در این باره اظهار کرد: در تماس تلفنی با آتش نشانی تخریب و ریزش ساختمانی فرسوده در روستای تیدجان گزارش شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانی به محل اعزام شد. وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد شخصی در زیر آوار مانده است.

شهردار خوانسار گفت: در این هنگام با حضور و همکاری نیروهای هلال احمر، شرکت گاز و اداره برق، مدیریت بحران شهرداری خوانسار وارد عمل شده و با اعزام بیل مکانیکی و لودر به محل حادثه عملیات آواربرداری آغاز شد.

وی گفت: پس از حدود سه ساعت آوار برداری جسد پیرزنی که در زیر آوار مانده بود خارج شد و با آمبولانس شهرداری به سردخانه بهشت فاطمیه(س) منتقل شد.

اسحاقی تصریح کرد: آوار ساختمان مذکور از نوع آوار کیکی بوده که در آن هیچ منفذی برای تنفس و ادامه حیات فرد محبوس شده وجود نداشته است.

به گزارش ایمنا، با پر شدن جوی آب کهریز در روستای تیدجان با برگ‌ها و تیغ‌ها سبب شد که جلوی گذر آب در آن گرفته شود و سپس آب به داخل باغ‌ها به حرکت در آید و به سمت خانه‌های قدیمی روستا روانه شود که این موضوع منجر به خراب شدن خانه‌های قدیمی شد.

کد خبر 366249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهداد IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    1 0
    سلام به همگی خداوند اون پیرزنی که زیر اوار بود را رحمت کنه وبرای خانواده گرامیشان تسلیت وصبر وطول عمر خواستارم از مسئولین خواهشمندم. با کمی کمک و دادن وام با سود کم به این روستاییان عزیز کمک بکنند که خانه هاشونو ایمن کنند اگه کمکشان کنید چنین اتفاقاتی نمی افتد و همگی دعاگوی شما هستن خیر دنیا و اخرت راببینید ممنون