سرعت وزش باد در خوانسار به ۱۲۱کیلومتر در ساعت رسید

سرعت وزش باد در خوانسار در طی ۲۴ ساعته گذشته به بیش از ۱۲۱کیلومتر در ساعت رسید.

امیر امینی، رییس اداره هواشناسی خوانسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با اشاره به وزش باد شدید در این شهر اظهار کرد: وزش باد شدید که از روز گذشته در خوانسار شروع شده است به بیش از ۱۲۱ کیلومتر در ساعت رسید و خسارت‌هایی را در شهرستان بر جا گذاشته است.

هم‌چنین، محسن اسحاقی، شهردار خوانسار در خصوص خسارت ناشی از وزش باد شدید گفت: شب گذشته اِلمان میدان امام حسین(ع) قودجان براثر وزش باد شدید سقوط کرد و  وزش باد شدید موجب شکسته شدن تعدادی از شاخه‌های درختان و ریزش دیوار منازل مسکونی در شهر خوانسار شد.

فرهاد بلابادی، مدیر امور برق شهرستان خوانسار نیز در خصوص خسارت ناشی از وزش باد شب گذشته  اظهار کرد: وزش باد شدید باعث شکسته شدن شاخه‌های درختان و  برخورد با شبکه برق شد که به دنبال آن شکسته شدن تعدادی از تیرهای برق و نیز پارگی و قطعی سیم‌ها و کابل‌های شبکه برق را شاهد بودیم.

وی افزود: در ساعات اولیه بامداد امروز خاموشی‌های عمده شهرستان  به صورت کامل برطرف شد و همکاران در هفت گروه عملیاتی در حال برطرف کردن خاموشی‌های موردی در سطح شهرستان هستند.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار گفت: برق مناطق و محلاتی از شهرستان نیز که دیشب به سبب برخورد درختان در برخی مناطق و محله ها قطع شده بود نیز وصل شد، سه تیر انتقال برق فشار قوی در مسیر خوانسار به ویست سقوط کرد که با تلاش کارکنان اداره برق شهرستان با وجود برودت هوا و باد شدید این مشکل رفع شد.

کد خبر 366045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.