سیاسی رفتار کردن به استان اصفهان ضربه زده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با انتقاد از انتخاب سیاسی برخی از مدیران در دستگاه های اجرایی استان گفت: آموزش و پرورش مدیرانی متخصص، متعهد و کارآمد و در واقع انقلابی انتخاب کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شمیم ولایت، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار شورای معاونین و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: متأسفانه با تغییر رؤسای جمهور بسیاری از مدیران کشور تغییر می کنند و این تغییرات فراوان، سبب می شود که پیشرفت ها و اجرای طرح ها و اقدامات مختلف، متوقف شود.

وی با بیان اینکه سیاسی رفتار کردن، به استان اصفهان ضربه زده و مفسده ایجاد کرده است، افزود: اینکه برخی از مدیران بالادست، معتقد هستند که انتخاب سایر مدیران باید بر اساس سلایق سیاسی، باشد بسیار آسیب زا است، در حالیکه باید بر اساس دستورات اسلامی، یک مدیر کارشناس، با خدا و توانمند را انتخاب کرد، اینکه چه سلیقه سیاسی دارد نباید لحاظ شود؛ این، کوته فکری است که افراد را بر اساس سلایق سیاسی انتخاب کنیم و از آن طرفداری شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش باید مدیرانی متخصص، متعهد و کارآمد و در واقع انقلابی انتخاب کند، چراکه چپ و راست معنا ندارد، بنابراین مدیرانی شایسته برای مدارس و معاونت ها انتخاب شوند که مدیرکل از همه نظر، آسوده خاطر باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب یک معلم مشکل تر از انتخاب یک قاضی است، تصریح کرد: مدیر یا معلمی که به علم خود، عمل نمی کند، نمی تواند دانش آموزان را به راه راست و صحیح هدایت کند، معلم، تربیت کننده یک نسل است، او فکر انسان ها را جهت می دهد.

اجرای ۴۲۵ برنامه در سطح آموزش و پرورش استان اصفهان

در ابتدای این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: رونمایی از ۶ جلد دانشنامه شهدای دانش آموزی استان اصفهان، در این هفته انجام می شود.

محمد اعتدالی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، طرح گفتمان‌های دانش‌آموزی در سه سطح مدرسه، منطقه و استان از مهرماه آغاز شده و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، همچنین کارگروه های منطقه ای و ناحیه ای در ۴۱ منطقه آموزش و پرورش کلید خورده است.

وی با اشاره به اجرای ۴۲۵ برنامه در سطح آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: در اجرای این طرح ها، ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار دانش آموز و فرهنگی تحت پوشش قرار می گیرند، همچنین به مناسبت دهه فجر، زنگ انقلاب ساعت ۰۹:۳۰ روز ۱۳ بهمن در مدارس استان زده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: برپایی غرفه دستاوردهای آموزشی و پرورش در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری جشنوراه خوشنویسی با عنوان «مشق انقلاب» ویژه همکاران فرهنگی، برگزاری جشنواره زندگی به سبک روح الله با نام «آیینه زمان» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در قالب خبرنویسی، خوش نویسی، پوستر، شعر و غیره برای نخستین بار و برگزاری جشنواره سرودهای دانش آموزی با همکاری بسیج دانش آموزی در گلستان شهدا در قالب ۸ گروه سرود در روز ۱۲ بهمن از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 365814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.