بهسازی مسیرهای گردشگری در بافت تاریخی کاشان

کاشان - مدیر منطقه یک شهرداری کاشان از بهسازی مسیرهای گردشگری در بافت تاریخی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، محمدحسین واحدیان با اشاره به جایگاه بازار کاشان به عنوان قطب اقتصادی و گردشگری اظهار کرد: این عملیات در ورودی بازار، خیابان باب‌الحوائج، کوچه شهید تقی‌زاده و امامزاده ایوب انجام شده و در پایان ماه گذشته با هزینه‌ ۲.۵ میلیارد ریالی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه فرآیندهای بهسازی در سایر مسیرها نظیر «طمقاچی‌ها» و «بازارچه محقق» به سرانجام رسیده و ورودی اصلی بازار از جمله بازارچه سردار و گذر نو در حال تکمیل است خاطرنشان کرد: پروژه‌های در حال اجرا تا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان فعالیت دفتر پژوهشی بازار به عنوان پایگاه مطالعاتی بازار را یادآور شد و گفت: ایجاد این سازوکار به منظور آن است تا پروژه‌های محدوده بازار با رعایت اصول و ضوابط میراث فرهنگی و گردشگری کاشان اجرا شود.

واحدیان همچنین با تأکید بر اهمیت زیرسازی و روکش آسفالت معابر اصلی منطقه یک به عنوان شریان‌های اصلی و محل تردد عمده خودورها خاطرنشان کرد: بر این اساس روکش بخشی از معبر خیابان‌های طالقانی و امام خمینی(ره) به تناژ یک‌هزار و ۶۰۰ تن و مساحت ۱۱ هزار مترمربع از دی‌ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اجرای آسفالت برای خیابان غیاث‌الدین جشمید کاشانی و بخارایی برای روان‌سازی ترافیک نیز از جمله مهمترین اقدامات انجام شده است.

کد خبر 365789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.