هیچ وقت به تیم ملی دعوت نشدم

وزنه‌بردار اصفهانی گفت: از سال ۸۶ تا کنون در تمام رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت کردم و همیشه دست پر برگشتم اما تمام این تلاش ها باعث نشد که حتی یکبار به من اعتماد کنند و مرا در یک دوره چند ماهه در اردوی تیم ملی نگه دارند.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شروع وزنه‌برداری به صورت حرفه‌ای اظهار کرد: متولد شانزدهم تیرماه ۱۳۷۲ و ساکن  شهرستان نجف آباد هستم؛ با اینکه رشته اولم کاراته بود، اما با تماشای مسابقات وزنه برداری از تلویزیون به این رشته علاقه مند شدم و به دنبال آن شرکت در تست‌های مدرسه بهانه ای شد تا وزنه برداری را به صورت حرفه ای دنبال کنم و با گذشت زمان به ورزش وزنه برداری علاقه‌مندتر شوم.

وزنه بردار اصفهانی با تاکید بر کم شدن انگیزه‌اش بعد از اینکه اسم خود را جز دعوتی‌های تیم ملی ندیده است خاطرنشان کرد: با وجود اینکه چندین سال است در لیگ برتر وزنه می‌زنم و اکثرا با مقام اول و دست پر بر می‌گردم، اما متاسفانه هیچ وقت به تیم ملی دعوت نشدم و از طرف فدراسیون آن حمایتی که شایسته است از من نمی‌شود. چندی پیش در مسابقات کشوری که با اسم " انتخابی تیم ملی " مطرح می‌شد شرکت کردم با این امید که بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم اما قبل از این مسابقات ۱۷ نفر دعوت شدند و همین موضوع باعث شد انگیزه‌ام را از دست بدهم.

وی با تاکید بر تلاش مداومش برای شرکت در مسابقات کشوری ادامه داد:  به جز سال ۹۴ و ۹۵ به دلیل مشکلاتی که با رییس هیئت وزنه برداری آقای آذری داشتم، در اکثر مسابقات کشوری شرکت کردم؛ از سال ۸۶ به بعد در تمام رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت کردم و همیشه دست پر برگشتم، اما تمام این تلاش ها باعث نشد که حتی یکبار به من اعتماد کنند و من را در یک دوره چند ماهه در اردوی تیم ملی نگه دارند.

قاسمی در رابطه با حضور خود در مسابقات قهرمانی کشور که چندی پیش در امیدیه برگزار شد و توانست با سه مدال طلا از آنجا برگردد خاطر نشان کرد: در ضمن در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور هم فشاری به من وارد نشد، زیرا برای رسیدن به این مسابقات تمرینات سخت و فشرده انجام داده بودم و بنا به صلاحدید رییس جدید هیئت وزنه برداری و وزن پایینی که داشتم تصمیم گرفتیم در یک دسته پایین‌تر وزنه بزنم.

وی ادامه داد: بنا به احترامی که برای آقای فدوی قائل بودم و قولی که ایشان برای حمایت به من دادند باعث شد در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم قول‌هایی که به من دادند انجام دهند. کما اینکه در دروه آقای آذری نیز همین اتفاقات افتاد و من در مسابقات کشوری شرکت کردم و قهرمان شدم، اما قول‌ها هیچ وقت محقق نشد.

کد خبر 365770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.