مسئولان خرید کالای ایرانی را فرهنگ سازی کنند

چادگان- امام‌ جمعه چادگان گفت: حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصاد را در کشور فراهم می‌کند و سبب ایجاد اشتغال جوانان می‌شود، انتظار می‌رود مسئولین از کالاهای ایرانی حمایت قاطع داشته باشند و در بین مردم خرید کالای ایرانی را فرهنگ سازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان اظهار کرد: نباید به اروپایی‌ها متکی شویم، با نگاهی به گذشته و مطالعه تاریخ باید دریابیم که اروپایی‌ها برای کشور ما اقدام مهمی انجام ندادند.

وی افزود: نقش اروپایی‌ها را باید متوجه شویم و مراقب باشیم و به تذکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم.

امام جمعه چادگان گفت: تقوایی که ائمه جمعه در هر دو خطبه به آن اشاره می‌کنند به‌ منظور تلاش در دنیا و آخرت است که باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی گفت: والدین در رفتار فرزندان خود مراقب باشند و در راستای تعالیم دین اسلامی ورفتار با افراد مؤمن را بیشتر رعایت کنند تا زندگی والدین الگوی جوانان باشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این  چهل سال گذشته با رژیم سابق قابل قیاس نیست، افزود: گسترش خدمات عمومی نخستین اقدامی بود که پس از پیروزی انقلاب صورت گرفت، البته جا دارد بیشتر تلاش شود.

وی گفت: مسئولین از تجمل گرایی دوری کنند و با خرید از کالای ایرانی آن را حمایت کنند تا اشتغال برای جوانان فراهم شود.

امام‌جمعه چادگان افزود: حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصاد را در کشور فراهم می‌کند و سبب ایجاد اشتغال جوانان می‌شود، انتظار می‌رود مسئولین از کالاهای ایرانی حمایت قاطع داشته باشند و در بین مردم خرید کالای ایرانی را فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: فضای مجازی باید مدیریت شود، مخالف پیشرفت تمدن نیستیم، اما باید موارد ضد اسلام و اخلاقی و دینی کنترل شود.

کد خبر 365625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.