خطرناکه الان... نمیشه رفت!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت اصفهان تا ۲۰۲۵ خالی از سکنه می‌شود. خب به سلامتی مسئولین در استفاده از تکنیک اغراق، پا به پای طنزپردازان دارند پیش می‌آیند.

به گزارش ایمنا، در همین راستا از هم اکنون خریدار چند هکتار آپارتمان در حوالی کویر جنوب اصفهان (محله جلفا و خیابان شیخ صدوق) هستیم. خریدار چند شهرک صنعتی نیز برای تغییر کاربری به عنوان انبار اجناس چینی (جهت ارسال به مناطق دارای سکنه ایران) هستیم.

کلاً اصفهان چند؟ زودتر بفروشید که بعداً پشیمانی سودی ندارد. تصور کنید حدود ۲۰ سال دیگر، به یک شهر قابل سکونت مهاجرت کرده‌اید و به نوه‌هایتان می گویید: "الان نگاه نکن تحت پوشش بهزیستی هستم، یک روزی صاحب یک آپارتمان بودم توی اصفهان" نوه‌تان با تعجب می‌پرسد: اصفهان کجاست؟ نگاهی به افق می‌اندازید و می گویید: "خیلی دوره، خالی از سکنه است. خطرناکه الان...نمیشه رفت "

انصافاً حال این مسئولان هم، همگام با مردم خراب است. یک عده از مسئولین معتقدند ما تا ۲۰۱۴ چنان پیشرفتی می‌کنیم که از اروپا صف می‌کشند که "یه نظر حلاله، فقط ببینیم و بریم! " یک عده هم می گویند کلاً خالی از سکنه می‌شویم. یک میانگین از حال مسئولین بگیریم حال و روز واقعی ما مشخص می‌شود.

شماره شانزدهم خطشه را اینجا بخوانید.

کد خبر 365526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.