دولت همه مسائل را رها کرده و به تلگرام و FATF چسبیده است

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس به سخنان رییس جمهور در جمع مدیران وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: صحبت هایی که رییس جمهور در وزارت ارتباطات کردند جای تعجب دارد؛ آقای رییس جمهور در حال حاضر همه مشکلات کشور را برطرف کردید و چسبیدید به موضوع تلگرام و FATF .

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام احمد د سالک به نامه نگاری اخیر وزرا به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: بنده سوالم این است که در حال حاضر شش ماه هیچ جوابی از سوی اروپایی‌ها دریافت نشده است و در حال بازی با شما هستند؛  پس چرا می خواهید با این مسائل پای ولایت را وسط بکشید، آیا به دنبال جام زهر دیگری هستید.

وی افزود: ای دولتمردان به دنبال چه مسئله ای هستید؛ مگر مقرر نشده بود که به مدت یک هفته اروپایی‌ها جواب بدهند؛ بایستی این  مسئله را حل می کردید و در حال حاضر با حل نکردن این جریان می خواهید از کیسه ملت و شخصیت های انقلابی کشورمان هزینه کنید.

سالک تصریح کرد: بنده نمیدانم مسئله چه بوده و واقعا پشت پرده این موضوعات چیست و دولتمردان هم پشت پرده را برای مردم بازگو نمی کنند؛ فقط در حال ترساندن مردم و نمایندگان مجلس هستند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در ادامه همین مبحث می گوید: دولتمردان به صراحت اعلام می کنند که اگر این لوایح به تصویب نرسند خطرات جدی کشور را تهدید می کند و با حرف این مسئولان ما تعجب می کنیم؛ چرا که از یک طرف صحبت از شجاعت خود می کنند و از طرفی دیگر هم دائما مردم را می ترسانند.

 نماینده اصفهان  تصریح کرد: مسئولان اعلام می کنند که ما تحریم ها را برداشتیم واقعا کدام تحریم را ریشه کن کردید؛ اتفاقا نه تنها از تحریم ها نکاستند؛ تشدید تحریم هم کردند و دولتمردان هم هیچ کارمثبتی در مقابل با این تحریم ها انجام ندادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: خطوط قرمز مقام معظم رهبری را هم عمل نکردید و در حال حاضر هم  فرافکنی می کنید؛ این واقعا جای تاسف دارد؛ بنده برای مقام معظم رهبری نگران هستم  چرا  که این ها برای هزینه کردن رهبری هیچ درنگی نمی کنند.

 وی به سخنان رییس جمهور در جمع مدیران وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: صحبت هایی که رییس جمهور در وزارت ارتباطات کردند جای تعجب دارد؛ آقای رییس جمهور در حال حاضر همه مشکلات کشور را برطرف کردید و چسبیدید به موضوع تلگرام و FATF .

سالک خاطر نشان کرد: آقای رییس جمهور واقعا شما نمی دانید چقدر دختر و پسر بخاطر همین ولنگاری های تحت تاثیر تلگرام گوشه زندان هستند؛ آقای رییس جمهور مردم می فهمند در شرایط فعلی چه کاری را باید پیگیری کرد و لطفا شما از کارهایی که برای حل مشکلات مردم نکردید شانه خانه نکنید. مردم اولویت ها را می دانند.

کد خبر 365512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.