جشن‌های انقلاب را دولتی نکنید

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب را دولتی نکنید و اجازه دهید همه مردم از گروه‌های گوناگون در آن حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد این قرن بود که در همه بخش‌ها زمینه‌ساز دگرگونی شد.

وی ادامه داد: شخصیت بلندمرتبه امام خمینی(ره) و جایگاه روحانی ایشان باید به نسل‌های پس از انقلاب شناسانده شود تا همگان از پرتو نورانی شخصیت ایشان، بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانانی که دوران قبل از پیروزی انقلاب را ندیده و در دوران یورش فرهنگی دشمن پرورش یافته‌اند، شاید با فداکاری پدران خود برای پیروزی انقلاب و دلایل آن آشنا نباشند، اما کسانی که آن دوران را درک کرده‌اند باید در این زمینه روشنگری کنند.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه به دوران شادابی انقلاب نزدیک می‌شویم، یادآور شد: جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب، نشانه رشد و بالندگی آن و سال‌ها کوشش برای مبارزه با دشمن است.

وی گفت: باید با روشنگری هوشمندانه، پاسخ سیاه‌نمایی دوستان نادان و دشمنان داده شود تا گمان نکنند، آنگونه که آنان وانمد می‌کنند دستاوردهای انقلاب اندک بوده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به دستاوردهای دوران پس از انقلاب، اظهار کرد: در چهار دهه گذشته در هر روز ۱۰ مدرسه با ۵۰ کلاس درس ساخته شده است که این آمار نشان می‌دهد زیرساخت‌های آموزشی در دوران پیش از انقلاب تا چه اندازه ناکافی بوده است.

رفیعی‌نژاد اضافه کرد: ۸۶ درصد از زنان کشور تا پایه سوم ابتدایی درس‌خوانده‌اند، این در حالی است که در دوران قبل از انقلاب دو سوم بانوان کشور بیسواد بودند.

وی ادامه داد: تیراژ سالانه یک میلیون نسخه کتاب در سال ۵۷ به ۱۳۶ میلیون نسخه در سال‌های گذشته افزایش یافته که نشان‌دهنده بالندگی اندیشه و افزایش نخبگان در رشته‌های مختلف است.

فرماندار شهرضا اظهار کرد: جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب، یکی از مهمترین دوران تاریخی کشور است که باید به بهترین شیوه و با استفاده از همه توانمندی‌هایی که داریم برگزار شود.

رفیعی‌نژاد تأکید کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب را دولتی نکنید و اجازه دهید همه مردم از گروه‌های گوناگون در آن حاضر شوند.

کد خبر 365443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.