مردم از رویارویی جناح‌های سیاسی خسته شده‌اند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: مردم از رویارویی جناح‌های چپ و راست و گروه‌های سیاسی خسته‌ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد این قرن بود که در همه بخش‌ها و در درون و بیرون کشور، اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) برجسته‌ترین شخصیت کشور در سده‌های گذشته بوده است، یادآور شد: شناساندن شخصیت و کارهای ماندگار امام(ره)، کار آسانی نیست و این کار باید از سوی نخبگان و خبرگان کشور انجام شود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان امام خمینی(ره) درباره انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به گفته امام خمینی(ره) "انقلاب ما انفجار نور بود"، تفسیر این سخن نیازمند سال‌ها پژوهش و ساعت‌ها بررسی و سخنرانی است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: باید خط‌کشی‌ها بین مردم به پایان برسد، همه مردم با همه توان برای پیروزی انقلاب تلاش کردند و با همه داشته‌های خود از دستاوردهای آن پاسداری کردند.

وی اظهار کرد: مردم از رویارویی جناح‌های چپ و راست و گروه‌های سیاسی خسته‌ شده‌اند، باید این مرزبندی‌ها پایان یابد و مدیران برای برطرف کردن مشکلات مردم همکاری کنند.

امام جمعه شهرضا خاطرنشان کرد: امروز کسانی انقلاب را به دیگران می‌شناسانند که نقشی در آن نداشته‌اند، انقلاب را کسانی باید به دیگران و نسل‌های پس از پیروزی آن بشناسانند که در آن نقش داشته و با همه دوران آن از نزدیک آشنایی دارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب، یادآور شد: در چهار دهه گذشته کارهای زیادی انجام شده و کارهای زیادی هم باید از این پس انجام شود که بعضی به مردم و بعضی به مدیران مربوط است.

وی ادامه داد: پیشینه انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته نشان داده است که مردم و مدیران کشور با همبستگی می‌توانند بر بزرگترین مشکلات پیروز شوند.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: باید رضایت مردم در همه زمینه‌ها جلب شود و برای این‌ منظور راهی به جز تلاش شبانه روزی و کنار گذاشتن مرزبندی‌ها و بهره‌گیری از توان نیروی انسانی و امکانات درون کشور، وجود ندارد.

کد خبر 365435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.