ببرهای آسیا به سختی از سد بحرین گذشتند

تیم ملی کره جنوبی با پیروزی برابر بحرین به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های کره جنوبی و بحرین در ورزشگاه رشید به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک کره جنوبی به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا

دیدار تیم‌های کره جنوبی و بحرین

گل‌ها:

هی چان هوانگ (دقیقه ۴۳) و کیم جین سو (دقیقه ۱۰۵+۲) برای کره جنوبی

محمد سعد ال رمیحی (دقیقه ۷۷) برای بحرین

کادر داوری: ریوجی ساتو (ژاپن)؛ کمک‌ها: هیروشی یامائوچی و جان میهارا؛ داور چهارم: آنتون اسچتنین/ کمک داوران پشت دروازه: جامپی لیدا (ژاپن) و ترکی محمد الخضیر (عربستان)

کره جنوبی: کیم سئونگ یو، کیم مین جائه، کیم یونگ وون، لی یونگ، هانگ چول(۹۶- کیم جین سو)، جانگ وو یونگ، هوانگ این بئوم(۸۹- لی سئونگ وو)، هوانگ هی چان(۸۰- جی دونگ وون)، لی چونگ یونگ(۶۸- جو سه جونگ)، سون هئونگ مین و هوانگ اوی‌جو

سرمربی: پائولو بنتو

بحرین: سید شبر علوی(۱۰۲- عبدالکریم فردان)، حامد محمود الشمسان، ولید محمد الحیام، سید رضا عیسی حسن(۱۰۹- عبدالله یوسف هلال)، کمیل حسان الاسود، عبدالوهاب علی الصافی، علی جعفر مدن(۵۸- سامی محمد الحسینی)، محمد جاسم مرهون(۷۱- مهدی فیصل حمیدان)، جمال راشد عبدالرحمن، سید ضیاء سیدسعید و محمد سعد الرمیحی

سرمربی: میروسلاو سکوب

کره جنوبی پس از صعود به عنوان تیم نخست گروه دوم در حالی برابر بحرین قرار می‌گرفت که به نظر چندان کار سختی برای صعود نداشت. شاگردان بنتو در تیم ملی کره جنوبی بازی را هم خوب و هجومی آغاز کردند اما با وجود اینکه در دقایق ابتدایی موقعیت‌های خوبی بدست آوردند اما موفق به گلزنی نشدند. تلاش کره‌ای‌ها در نیمه نخست اما بی نتیجه نبود و قرمزپوشان کره موفق شدند در دقیقه ۴۳ روی ریباند یک شوت توسط هی چان هوانگ به گل برسند و برنده به رختکن بروند.

کره که در نیمه دوم در زدن گل دوم و تثبیت برتری‌اش ناموفق بود در یک ربع پایانی بازی مغلوب بازی انتحاری بحرین شد و برتری شکننده کره با گل دقیقه ۷۷ محمد سعد ال رمیحی که مشابه گل کره روی ریباند یک شوت بدست آمد از دست رفت تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در وقت‌های اضافی اما کره جنوبی که نسبت به حریف برتری فاحشی داشت دوباره موفق به شکستن دفاع چند لایه بحرین شد و این بار بازیکن تعویضی یعنی کیم جین سو بود که کره را در وقت‌های اضافه شده نیمه نخست وقت اضافه پیش انداخت.

تیم ملی کره جنوبی با پیروزی در این دیدار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و رقیب آنها در این مرحله برنده دیدار قطر و عراق خواهد بود.

کد خبر 365379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.