در روزهای آلوده ادکلن نزنید/ ممنوعیت ورزش در فضای باز مدارس

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه توصیه می‌شود در شرایط نامطلوب کیفیت هوا از استفاده هر گونه عطر، ادکلن و اسپری خودداری شود گفت: باید از مصرف هر ماده‌ای که باعث تشدید آلودگی هوا می‌شود خودداری شود.

حسین صفاری در گفت‌وگوبا خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان محیط زیست در حال حاضر کیفیت هوای اصفهان در شرایط  ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد اظهار کرد: باید توجه داشت که مرکز بهداشت در این شرایط فقط وظیفه اطلاع رسانی و اعلام شرایط هشدار را دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی به دلیل وجود جو پایدار در روز پنجشنبه شاهد افزایش حجم آلاینده‌ها در شهر اصفهان خواهیم بود ادامه داد: بر این اساس ساعت ۱۱ فردا جلسه ستاد مدیریت بحران با محوریت آلودگی هوا در استانداری اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با تاکید بر اینکه از همه شهروندان درخواست داریم در شرایط فعلی تا بهبود وضعیت کیفی هوا از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند افزود: همچنین شهروندان باید از هر گونه آتش زدن برگ درختان، کاغذ و حتی روشن کردن کبریت خودداری کنند.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود در شرایط نامطلوب کیفیت هوا از استفاده هر گونه عطر، ادکلن و اسپری خودداری شود ادامه داد: باید از مصرف هر ماده‌ای که منجر به تشدید آلودگی هوا می‌شود خودداری شود.

صفاری ادامه داد: در شرایط فعلی انجام هر گونه ورزش در فضای باز مدارس و اجرای برنامه صبحگاهی را ممنوع اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 365355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.