اکران  ۲۲ فیلم بخش اصلی جشنواره فجر در اصفهان

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: علاوه بر فیلم های که توسط ارشاد در اختیار ما برای اکران قرار می گیرد، پک دومی نیز ما به عنوان بخش خصوصی تهیه خواهیم کرد و مابقی فیلم های جشنواره را از تهیه کنندگان میخریم و در نظر داریم که هر ۲۲ فیلم بخش اصلی را در اصفهان اکران کنیم.

محمد پناهی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که در سیتی سنتر برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و افتتاحیه آن ۱۲ بهمن ماه خواهد بود.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان ادامه داد: اکران فیلم ها از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و امسال یک پک فیلم ارشاد در اختیار ما قرار می‌دهد که شامل ۱۱ فیلم خواهد بود البته هنوز تعداد فیلم های ارشاد مشخص نیست اما پک دومی نیز ما به عنوان بخش خصوصی تهیه خواهیم کرد و مابقی فیلم های جشنواره را از تهیه کنندگان میخریم و در نظر داریم که هر ۲۲ فیلم بخش اصلی را در اصفهان اکران کنیم.

وی در خصوص جایگاه ویژه ای که امسال برای هنرمندان در نظر گرفته شده است، گفت: امسال به عنوان اولین شهرستان یک سالن برای هنرمندان و اصحاب رسانه اختصاص داده ایم که همه فیلم ها در یک سانس رایگان اکران شود و چون هر فیلمی را بیشتر از سه بار نمی توان در جشنواره اکران کرد هر فیلمی را دو بار برای فروش جشنواره اکران می کنیم و یک سانس را کاملا رایگان در اختیار هنرمندان و اصحاب رسانه قرار می دهیم.

پناهی ادامه داد: در کنار فیلم های جشنواره یک سالن را به فیلم های تولیدی اصفهان اختصاص داده ایم که در حاشیه جشنواره اکران می‌شوند و پنج فیلم کودک که به جشنواره معرفی شد صبح ها ویژه مدارس رایگان اکران می‌کنیم.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در خصوص استقبال از جشنواره به دلیل اینکه برای اولین بار مسئولیت جشنواره فجر بر عهده این سینما است، گفت: سیتی سنتر در روز های عادی قریب به سی هزار مخاطب دارد، پنجشنبه و جمعه این عدد به ۱۰۰ هزار نفر می رسد و قطعا از این جشنواره استقبال می شود و علاوه بر آن برای جشنواره در نظر داریم که از آخرین ایستگاه مترو تا سیتی سنتر به صورت ویژه برای افراد وسایل حمل و نقل قرار دهیم و با اسنپ هم در حال گفتمان هستیم که در این ایام یک تخفیف ۵۰ درصدی برای مبدا و یا مقصد سیتی سنتر در نظر بگیرد.

کد خبر 365329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    1 1
    بفرمايد، حالا يكسري بگويند بخش خصوصي بد است. قطعا امسال بهترين سال جشنواره فجر اصفهان خواهد بود و باعث مي شود بقيه هم به فكر رقابت بيوفتند
    • بهار IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
      0 0
      تو خوبی
  • امير حسين RO ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    بسيار عالي _اولين جشنواره فجر اصفهان با درجه كيفي الف هست .خدا قوت