اخاذی ۵۰۰ میلیونی از نماینده ملکان

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره فضاسازی های اخیر در مورد نماینده ملکان گفت: مدرکی به دست ما رسیده که یک خانم قصد اخاذی از آقای خدادادی را داشته و اعلام کرده باید ۵۰۰ میلیون به حسابش واریز شود که اگر این اتفاق رخ ندهد آبروی این نماینده را می‌برد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه-۲ بهمن- مجلس در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی در خصوص اتهاماتی به نماینده ملکان از سوی یک خانم و به دنبال آن انتشار صوت گفت: امروز هیات نظارت در این باره جلسه‌ای را با آقای خدادادی برگزار کرد،

سلیمی تاکید کرد: هنوز اصالت صوت پخش شده برای ما مشخص نیست، البته که در حال پیگیری این موضوع هستیم. اظهارات این خانم جای شک و شبهه دارد که باید بررسی کنیم.

این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین اعلام کرد:  آقای خدادادی بعد از ارائه توضیحات در این جلسه گفت که می‌خواهد در این باره به قوه قضاییه شکایت کند.

قابل ذکر است که چندی پیش در فضای مجازی مطالبی به همراه صوت یک خانم منتشر شد که در آن اتهاماتی را علیه سلمان خدادادی نماینده ملکان مطرح می‌کرد.

کد خبر 365322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.