بازگشایی زاینده رود یک خبر خوب برای هنرمندان

این هم یک خبر خوب از سوی بر و بچه های سال دوم دانشکده من برای شما . . . بازگشایی زاینده رود قطعی شد. معاونت شرکت آب منطقه ای اصفهان در جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود، قطعیت بازگشایی رودخانه تایید شد.

رسول صدر عاملی، کارگردان مطرح سینمای ایران، با انتشار عکسی از پشت صحنه فیلم سال دوم دانشکده من که بخش هایی از آن در اصفهان جلوی دوربین رفت، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است :

این هم یک خبر خوب از سوی بر و بچه های سال دوم دانشکده من برای شما . . . بازگشایی زاینده رود قطعی شد. معاونت شرکت آب منطقه ای اصفهان در جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود، قطعیت بازگشایی رودخانه تایید شد. زمان دقیق بازگشایی زاینده رود در کارگروه سازگاری با کم آبی مشخص می شود و احتمالا در هفته نخست بهمن ماه سد زاینده رود به مدت ٢٠ روز باز می شود

امیر آقایی با قرار دادن عکسی از خود در دیدن این فیلم جرم است، در صفحه اختصاصی خود آورده است :

آرام، با خشمی فرو خورده، سرش را گرفتم و گوشش را نزدیک کشیدم " نشنیدی چی گفتم؟ . . . تمومش کن " اشک بر گونه اش دوید و شعله اش مرا در بر گرفت، نباید مجاب میشدم. . .

دیدن این فیلم جرم است، امسال را با این پروژه آغاز کردم، امیدوارم به سلامت به جشنواره برسد

هانیه توسلی که با فیلم ایده اصلی در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور دارد، تیزر این فیلم را در اینستاگرامش پست کرده و این گونه توضیح داده است :

چقدر دوست دارم فیلم را زودتر ببینم. ایده اصلی فیلم متفاوت و جذابی است. تجربه بازی در این نقش و این فیلم، متفاوت و سخت و شیرین بود. از سال های پیش، آزیتا موگویی را میشناختم، با هم کار کرده بودیم اما در مقام کارگردان و تهیه کننده، این اولین همکاری ما است. کارگردانی و تهیه کنندگی همزمان این فیلم، در شرایط خارج از ایران، انصافا دشوار و سخت و پیچیده بود. امیدوارم نتیجه کار، خستگی را از تنش بیرون کند

الناز شاکردوست نیز عکسی دونفره از خود و لیلی گلستان در اینستاگرامش قرار داده و نوشته است :

با شوالیه ادب و هنر، بانو لیلی گلستان، او که آگاهی ناب است. با او سخت کوشی را می شود آموخت و زن بودن را، جنگیدن بدون نیزه و سپر. زمستان ١٣٩٧، دهمین حراج هنرهای معاصر تهران

غزل شاکری که با بازی در سریال شهرزاد ، بیش از پیش شناخته شد، با انتشار این عکس در اینستاگرامش آورده است :

با هنگامه قاضیانی عزیز، به دعوت این دخترک زردپوش، به تماشایش نشستیم. تا چندی پیش ، سکینه در بانوی عمارت بود و بلای جانم! این بار دختری خوش انرژی و خوش صدا در تاتر موزیکال بینوایان.

هر چه و هر جا که باشد، روح و جانش به سلامت

کد خبر 365281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.