قفل ترافیک در بزرگراه شهید صیاد شیرازی

حجم انبوهی از خودروها را می توان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی مشاهده کرد، در بین انبوه خودروها متأسفانه تعداد زیادی موتورسوار آن هم بدون استفاده از کلاه ایمنی و بر خلاف قوانین و مقررات وراد بزرگراه شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -دوشنبه ساعت۱۹- حدفاصل خیابان پاسداران تا میدان انقلاب رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، رفت و آمد خودروها در هسته مرکزی شهر به ویژه خیابان‌های باغ گلدسته، باب الرحمه و شمس‌آبادی به سختی امکان‌پذیر است.

در خیابان عبدالرزاق به سمت زیرگذر میدان امام علی(ع) همچنین خیابانهای هاتف و علامه مجلسی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، شمال پل فلزی از سمت خیابان صائب نیز ترافیک سنگینی دارد.

ترافیک در محورهای مرکزی شهر از جمله فردوسی، بزرگمهر و چهارباغ بالا به اوج خود رسیده است، حجم زیادی از تردد خودروها در میدان احمدآباد، ورودی خیابان سروش همچنین زیرگذر میدان دیده می‌شود.

از سمت میدان شهدا تا چهارباغ پایین ترافیک سنگینی به چشم می‌خورد، خیابان کاوه، میدان ۲۵ آبان و معابر اطراف آن نیز از این میزان رفت و آمدها بی‌نصیب نمانده ‌است.

دوربین های نظارت تصویری شهر حجم بالای خودروهای عبوری را در خیابان مقداد، مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه، مسیر غرب به شرق بلوار کشاورز و جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی نشان می‌دهد.

ترافیک سنگین در خیابان‌های جی، لاله، رباط، حکیم نظامی، سعادت‌آباد، شیخ صدوق شمالی و میدان‌آزادی باعث کندی حرکت خودروها شده است.

پارک خودروها در ایستگاه اتوبوس پل فلزی ابتدای خیابان شهید بهشتی باعث مسدود شدن یک لاین از مسیر خیابان و افزایش ترافیک شده است.

کد خبر 365280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهيل IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
    0 0
    لطفا يك ايستگاه در نزديك ترمينال صمديه براي اتوبوس خط 94 مسير جانبازان به دروازه تهران قرار دهيد