بیماران کلیوی نارنجی بپوشند

رنگ نارنجی نماد شادی، خلاقیت، شور و شوق، جذابیت، قدرت و موفقیت است که اعتماد به نفس افراد را افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نارنجی یکی از انرژی بخش‌ترین رنگ‌ها و جزو رنگ‌های گرم  پرطرفدار است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می‌آید. طیف‌های رنگ نارنجی شامل نارنجی سوخته، نارنجی تیره، قرمز نارنجی، طلایی و کهربایی است. این رنگ زیبا نماد شادی، خلاقیت، شور و شوق، جذابیت، قدرت و موفقیت است که اعتماد به نفس افراد را افزایش می‌دهد و باعث بیدار شدن حس ماجراجویی در آن‌ها می‌شود. جالب است بدانید که این رنگ نماد تعاملات اجتماعی و ارتباطات است و رابطه بین افراد را بهبود می‌بخشد.

رنگ نارنجی چه تاثیری بر سلامت بدن دارد؟

بررسی‌های محققان نشان داده است که تاثیرات استفاده از رنگ نارنجی نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و برای بهبود بیماری‌های گوارشی و کلیوی مفید است و ناتوانی های جنسی را درمان می کند. همچنین استفاده این رنگ جادویی میزان اکسیژن رسانی‌بدن و همچنین فعالیت مغز را افزایش می‌دهد، باعث تقویت حافظه می‌شود و نقش موثری در  کاهش ابتلا به آلزایمر و زوال عقل دارد. علاوه بر این نارنجی از رنگ‌هایی است که اشتهای افراد را تحریک می‌کند و باعث افزایش خلاقیت آن‌ها می‌شود.

شخصیت افراد را از روی رنگ مورد علاقه‌شان بشناسید

اغلب نارنجی پوشان افراد مثبت اندیش، پرانرژی وخوش بینی هستند. این افراد دارای قدرت ارتباطی بالا و اجتماعی هستند و دوستان زیادی دارند. از دیگر خصوصیات طرفداران رنگ نارنجی این است که بسیار تنوع طلب هستند و احساسات دیگران برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد. همچنین رنگ نارنجی، نماد شجاعت و توانایی رو به رو شدن با واقعیت‌های زندگی است و در افراد انگیزه عملگرا ایجاد می‌کند.

حقایقی جالب در مورد رنگ نارنجی

جالب است بدانید که نارنجی یکی از رنگ‌های پر کاربرد در گرافیک، طراحی و بازاریابی است و از این رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شود. این رنگ جادویی به درمان افسردگی و تحریک اشتهای افراد نیز کمک می‌کند. از آنجا که نارنجی یکی از رنگ‌های پر انرژی است، بیشتر از این رنگ برای طراحی لباس‌های ورزشکاران استفاده می‌شود. نارنجی که یکی از رنگ‌های پرطرفدار و مقدس در کشور هند است نشانه خانواده سلطنتی در کشور هلند نیز محسوب می‌شود. جالب است بدانید که اغلب چترهای نجات نیز به رنگ نارنجی طراحی شده‌اند.

کد خبر 365278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.