هر زمان که دستور دهند، سالن را تخلیه می‌کنیم

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: زمانی که سالن خوراسگان را تحویل گرفتیم، هیئت دو و میدانی استان متولی این سالن نبود اما هر زمان که اداره‌کل ورزش و جوانان دستورتخلیه دهند ما اطاعت می‌کنیم.

حسن مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مدیریت سالن خوراسگان، خاطرنشان کرد: ما هیچ تصمیمی برای سالن خوراسگان نداریم و هر زمان که اداره‌کل ورزش و جوانان حکم تخلیه سالن را بدهد، ما سالن را تخلیه می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه زمانی سالن را تحویل گرفتیم که متروکه بود و قابلیت استفاده نداشت، تصریح کرد: زمانی که سالن را گرفتیم هیئت دوومیدانی متولی این سالن نبود؛ با توجه به اینکه هیئت اسکیت هم بودجه آنچنانی ندارد، با هزینه خودمان این سالن را تعمیر و در اختیار اسکیت‌بازان گذاشتیم. همچنین خوابگاه کنار این سالن متعلق به هیئت اسکیت است ضمن اینکه دفتر هیئت اسکیت نیز در همین مکان قرار دارد.

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: قطعاً سالن خوراسگان بدون داشتن پیست تارتان نمی‌تواند برای دوندگان هیئت دو و میدانی قابل استفاده باشد اما ما زیرمجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تابع دستورات هستیم.

مالکی با اشاره به برنامه‌های هیئت تا پایان سال، گفت: یازدهم و دوازدهم بهمن‌ماه میزبان مسابقات فری‌استایل کشوری در دو بخش پسران و دختران هستیم که در مجموعه ورزشی گل نرگس برگزار می‌شود؛ به احتمال زیاد در بخش آلپاین نیز مسابقاتی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود که البته هنوز زمان دقیق این رقابت‌ها مشخص نیست.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه -۲۷ دی ماه- از ۲۰۰ مدال‌آور مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری تجلیل شد، اظهار کرد: حدود ۱۱۰ نفر از این مدال‌آوران خانم و ۹۰ نفر آقا بودند؛ البته در ابتدا قرار بود از ۱۷۰ مدال‌آور تجلیل شود اما تصمیم بر این شد تا از مدال‌آوران سال‌های گذشته که تاکنون از آن‌ها قدردانی نشده بود و همچنین از مقام‌آوران المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز در این مراسم تقدیر شود.

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از مدال‌آوران هیئت اسکیت استان اصفهان طی چند سال اخیر تاکنون برگزار نشده بود و این مراسم امسال برای نخستین‌بار برگزار شد، ادامه داد: قطعاً چنین برنامه‌هایی می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شده تا برای کسب مدال و سکوهای قهرمانی در میادین مختلف ورزشی با رغبت بیشتری تلاش کنند.

کد خبر 365270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.