۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
شرایط سخت سپاهان در سبزوار

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: همیشه بازی در سبزوار برای سایر تیم‌ها سخت بوده چراکه از امتیاز میزبانید به خوبی استفاده می‌کنند.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مصدومیت بازیکنانش قبل از بازی مقابل فراز بام دهدشت، اظهار کرد: پنج نفر از بازیکنانم به‌دلیل مصدومیت یک هفته نتوانستند با ما تمرین کنند و روز بازی مقابل فراز بام دهدشت به ما اضافه شدند.

وی با بیان اینکه فراز بام دهدشت تیم کوچکی نیست و در ترکیب خود از بازیکنان ملی‌پوش و مهره‌های قوی استفاده می‌کند؛ ادامه داد: البته بازیکنانم تا جایی که در توان داشتند چه در بازی رفت که میهمان بودیم و چه در بازی برگشت که در اصفهان برگزار شد، تیم فراز بام را تحت‌ فشار قرار دادند و با ارائه یک بازی منسجم در نیمه‌دوم توانستند اختلاف امتیاز را از بین ببرند.

طاهری در مورد بازی این هفته تیمش مقابل سربداران سبزوار، گفت: روز جمعه -۵ بهمن ماه– میهمان سربداران سبزوار هستیم؛ بازی دور رفت مقابل این تیم را که در اصفهان برگزار شد آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت تیم برنامه‌ریزی کردیم؛ امیدوارم در این دیدار بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم؛

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: هر تیمی در سبزوار میهمان بوده شرایط سختی را سپری کرده است؛ سبزوار از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده می‌کند؛ مطمئناً حضور تماشاچیان سبزواری در سالن به بازیکنان سپاهان فشار وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: سپاهان از لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به سبزوار دارد و امیدواریم بتوانیم برتری خود را در بازی ثابت کنیم؛ تمریناتمان را از روز یکشنبه -۳۰ بهمن ماه- شروع کردیم و با توجه به آنالیزی که از تیم حریف داریم تمریناتی انجام می‌دهیم و چهارشنبه -سوم بهمن ماه- به سمت سبزوار حرکت می‌کنیم؛ بازیکن محروم برای این دیدار نداریم ضمن اینکه امیدوارم مصدومان تیم به بازی مقابل سبزوار برسند.

طاهری با تأکید بر نگاه ویژه سپاهان به بالای جدول، خاطرنشان کرد: تیم سپاهان با توجه به اینکه یک بازی کمتر نسبت به زاگرس اسلام‌آباد انجام داده و بازی با این تیم حکم فینال دارد، در ادامه برای کسب نتایج بهتر قدم بر می‌داریم؛ سال گذشته بر سکوی سوم ایستادیم و امیدواریم امسال نتیجه بهتری به‌دست آوریم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه استان اصفهان برای تغذیه تیم‌های مختلف در رشته هندبال، بازیکنان خوبِ زیادی دارد؛ در صورتی که بخواهیم اصفهان قدرتمندانه‌تر در لیگ حاضر شود، به‌نظر من حضور دو تیم برای استان خیلی بهتر از سه تیم است.

کد خبر 365268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.