لایحه بودجه ۹۸ شهرداری یزد تقدیم شورا شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری یزد به شورای شهر ارایه شد.

ونوس عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تقدیم لایحه بودجه شهرداری یزد به شورای این شهر اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۹۸ به مبلغ ۸۹۲ میلیارد تومان به شورای شهر ارایه شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری یزد ۶۶۰ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: امسال ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش بودجه داشته ایم که این افزایش به دلیل اعلام حمایت‌های دولت اعمال شده است.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد افزود: ۳۰ درصد از بودجه سال آینده شهرداری یزد جاری و ۷۰ درصد عمرانی است.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های جاری شهرداری از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به دو هزار ۷۵۰ میلیارد ریال در سال آینده، گفت: هزینه‌های عمرانی شهرداری یزد از سه هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال به پنج هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

 عاملی با بیان این که سایر پرداختی‌ها در بودجه سال آینده شهرداری از ۵۱۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال افزایش یافته است، تصریح کرد:‌ درآمدهای شهرداری یزد از منابعی نظیر درآمد ناشی از عوارض عمومی، عوارض اختصاصی، بهای خدمات و درآمد موسسات انتفاعی، درآمدهای حاصل از وجود و اموال شهرداری، کمک‌های اعطایی دولت و سازمان‌های دولتی، اعانات و هدایا، دارایی‌ها و سایر منابع تامین اعتبار می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری یزد حاصل بیش از ۱۰۰ جلسه، مشارکت ۶۶ نفر از جمله معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمان‌ها، مدیران ستادی و کارشناسان و صرف بیش از یک هزار نفر ساعت کار کارشناسی و مدیریتی بوده است.

کد خبر 365266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.