سارق منازل شرق اصفهان دستگیر شد

رییس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: سارق منازل شرق اصفهان با ۴.۵ میلیارد تومان سرقت دستگیر شد.

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دستگیری سارق منازل اصفهان اظهار کرد: این سارق در خیابان‌های هشت بهشت، احمد آباد و گلزار فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه برای دستگیری این سارق تیمی از پایگاه شرق پلیس آگاهی اصفهان تشکیل و پیگیری پرونده را در دستور کار قرار دادند، افزود: این تیم پس از شناسایی هویت سارق  بلافاصله وارد عمل شده و با اقدامات پیچیده علمی، توانستند طی یک عملیات ویژه و غافلگیرانه سارق را در حال سرقت از یک منزل دستگیر کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از منزل و مخفی گاه‌های متهم ۱۳۵ عدد سکه تمام بهار آزادی، ۷۴ عدد نیم سکه، ۱۹۵ عدد ربع سکه، ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا، هشت هزار و ۵۰۰ یورو، ۲۰ تخته فرش دستباف، سه عدد تابلو فرش و وجوه نقد حاصل از فروش اموال مسروقه کشف شد، افزود: برآورد ریالی اموال کشف شده سرقتی ۴.۵ میلیارد تومان است.

وی گفت: متهم با استفاده از دستگاه‌های مخصوص طلاهای مسروقه را پس از ذوب کردن به صورت شمش درآورده و آنها را به فروش رسانده و با وجوهات حاصله اقدام به خرید منزل، زمین و خودرو کرده که تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است.

کد خبر 365254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.