آتش‌سوزی در دیزیچه جان پسر بچه ۵ ساله را گرفت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: کودک پنج ساله در آتش سوزی منزل مسکونی در دیزیچه طعمه حریق شد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در دیزیچه اصفهان اظهار کرد: این حادثه آتش ‌سوزی امروز ساعت ۱۱ در محدوده دیزیچه فلکه دفاع مقدس اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه یک کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، به محل این آتش سوزی اعزام شد، گفت: در این آتش سوزی یک پسر بچه پنج ساله دچار سوختگی شدید شده بود که به بیمارستان محمد رسول الله(ص) منتقل شد و متاسفانه جان خود را از دست داد.

گاز گرفتگی و مسمومیت چهار نفر

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه گاز گرفتگی در خمینی‌شهر خبر داد و گفت: این حادثه مسمومیت ساعت هشت و ۳۶ دقیقه صبح امروز به علت اشکال در دودکش بخاری و نشت گاز منواکسیدکربن در محدوده خمینی شهر اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: در این حادثه سه مرد ۱۸، ۲۲ و ۲۹ ساله دچار مسمومیت با گاز co شدند که بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در محل برای تکمیل درمان به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه گاز گرفتگی دیگری در بلوار شفق خبر داد وگفت: این حادثه صبح امروز ساعت ۹ و هشت دقیقه به علت خاموش شدن اجاق گاز وپخش گاز شهری در خانه در محدوده بلوار شفق رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس مصدوم این حادثه را که یک خانم ۳۷ ساله بود را برای تکمیل درمان به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل کردند.

کد خبر 365232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.