۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
هوا سه درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: طی سه روز آینده جو نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان حاکم خواهد شد و میانگین دمای هوا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً ناپایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد؛ که بر این اساس در اکثر نقاط ، آسمان کمی تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر  به ویژه در مناطق غربی و جنوبی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان به ویژه کلانشهر اصفهان شرایط برای افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها مهیا است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمای هوای استان طی ۲۴ آینده ادامه داد: میانگین دمای هوا یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد که این شرایط موقتی است اما همچنان فعالیت توده هوای سرد در استان باقی است و شاهد کاهش شدید دما در روزهای آینده خواهیم بود.

کریمیان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 365225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.