یک خبر خوب برای مردم منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز روز شمار افتتاحیه مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرک کوثر خبر داد و گفت: دیدگاه مدیریت شهری منطقه ۱۲ این است که تمامی محله‌های منطقه ۱۲ از کلیه امکانات فرهنگی، ورزشی، تفریحی برخوردار شود.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در محیطی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با زیر بنای ۵۷۲ متر مربع در دو طبقه طراحی و با صرف اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: در مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) دو سالن مطالعه کتابخانه عمومی و تخصصی، همچنین مرکز مشاوره درسی در نظر گرفته شده که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان شهرک کوثر قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان هدف از ساخت مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) را ایجاد محیطی آرام برای شهروندان شهرک کوثر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه اهالی این منطقه جهت استفاده از فرهنگسراها و سالن مطالعه مجبور به پیمودن مسافتی طولانی بودند، شهرداری منطقه ۱۲ با یک جانمایی مناسب و قابل دسترس بودن برای تمامی اهالی این شهرک، اقدام به ساخت این مجموعه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه مدیریت شهری در منطقه ۱۲ بر این است که تمامی محله‌های این منطقه  از کلیه امکانات فرهنگی، ورزشی، تفریحی برخوردار شود.

باقری با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۲ آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی در قالب پروژه‌های مشارکتی در سطح منطقه را دارد، افزود: با توجه به تراکم ساخت در هسته مرکزی شهر بی‌شک آینده اصفهان در مناطق حاشیه رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به لحاظ داشتن زمین‌های بکر و امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف و فراهم شدن پتانسیل بسیار مناسب جهت سرمایه‌گذاری برای ساخت پروژه‌های بزرگ، برند سرمایه‌گذاران شده است.

کد خبر 365197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.