چین در ۳ دقیقه از شکست پیروزی ساخت/ شاگردان لیپی حریف احتمالی ایران؟

تیم ملی چین با گذر از سد تایلند به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه‌ تیم‌های تایلند و چین در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک چین به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا

دیدار تیم‌های تایلند و چین

گل‌ها: سوپاچای چایدِد (دقیقه ۳۱) برای تایلند؛ زیائو ژی (دقیقه ۶۷) و ژائو لین (دقیقه ۷۰) برای چین

داور: محمد عبدالله حسن(امارات)؛ کمک‌ها: محمد احمد الحمادی و حسن محمد؛ داور چهارم: پاراکراما هماسونگا(سریلانکا)

تایلند: سیواراک تدسونگنوئن، چالرمپونگ کردکائف، پانسا همویبون، ترایستان دو، سیراتون بونماسان، تانابون کسارات(۸۱- پوک‌خائو آنان)، میکا چونواونسی، سیتیفان پوآنگ‌جانگ، چاناتپ سونگ‌کراسین، سوپاچای چایدد(۶۳- چاینان پومبوفا)، تیراسیل دانگ‌دا

سرمربی: سیریساک یودرادسای

چین: یان جانلینگ، ژانگ لینپنگ، شی کی، لیو یانگ(۶۴- جین جینگ‌دائو)، فنگ ژیااُتینگ، ژنگ ژی، هائو جان‌مین، وو ژی(۸۲- ژائو ژوری)، ژائو لین، وولی، یو دابائو (۶۴- ژیائو ژی)

سرمربی: مارچلو لیپی

تایلند و چین در حالی به مصاف هم می‌رفتند که هر دو به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی صعود کرده بودند و امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها راه یابند. در نیمه نخست این دیدار تایلند فراتر از حد انتظار ظاهر شد و بر خلاف پیش بینی‌ها این تایلند بود که در دقیقه ۳۱ با گل سوپاچای چایدِد پیش افتاد.

چین که هدایت آن بر عهده مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا بود اما در نیمه دوم به خود آمد و با فشاری که روی دفاع تایلند آورد بالاخره در دقیقه ۶۷ توسط زیائو ژی گل تساوی را به ثمر رساند. ۳ دقیقه بعد در حالی که تایلند برای زدن گل دوم تلاش می‌کرد چین صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار ژائو لین برای چین گلزنی کرد تا در عرض ۳ دقیقه جای برنده و بازنده عوض شود.

چین در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار تیم ملی ایران و عمان می‌رود. دیداری که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

کد خبر 365173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.