باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید نداد

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: با وجود اینکه بازیکنانی را برای اضافه کردن به ترکیب تیم درنظر داشتیم اما باشگاه گفت با همان نفرات قبلی مسابقات را ادامه دهید.

شهناز یاری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیمش، اظهار کرد: با تمام شدن نیم‌فصل نخست، سه روز به بازیکنانم استراحت دادیم و بعد از آن تمریناتمان را دوباره شروع کردیم؛ بچه‌ها از لحاظ بدنی آماده هستند؛ در بازی آخر دو محروم داشتیم که برای پلی‌آف مشکل محرومیت آن‌ها برطرف شده است.

وی با بیان اینکه باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید را به ما نداده و گفته باید با همین نفرات ادامه دهید، افزود: تا الان چند فوتسالیست اصفهانی برای پیوستن به ترکیب تیم، تست داده‌اند البته بازیکنانی که مدنظر داشتیم به تیم‌های دیگری رفتند، مثل دو گلر خوبی که به تیم‌های آبادان و مس رفسنجان پیوستند.  

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با بیان این موضوع که هدف ما قهرمانی است، خاطرنشان کرد: از زمانی که تیم با نام سپیدرود بسته شد، هدف قهرمانی بود و بعد از آن هم که به نامی‌نو تغییر یافت از هدف ما چیزی کم نشد؛ سختی‌های زیادی را در این راه متحمل شدیم به جرأت می‌توانم بگویم تنها تیمی بودیم که بحران‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتیم ولی خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی به‌دست آوریم.

یاری با اشاره به اینکه انتظار داریم هواداران برای تشویق تیم به سالن بیایند، گفت: در نخستین بازی بعد از تعطیلات، جمعه ۱۲ بهمن ماه- مهمان دختران کویر کرمان هستیم و بازی بعدی ۱۹ بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود که انتظار داریم علاقه‌مندان به فوتسال مخصوصاً بانوان برای دفاع از تیم شهر خودشان به سالن بیایند؛ ما هم با تمام وجود بازی می‌کنیم که به فینال برسیم.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل کمبود تماشاچی، دور بودن راه سالن ۲۵ آبان است و اگر این سالن در شهر بود قطعاً تماشاگران بیشتری برای تشویق می‌آمدند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو در پاسخ به اینکه آیا برای رفت و برگشت هواداران به سالن، وسیله‌ای درنظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: برای بازی مقابل حفاری، وسیله‌ نقلیه‌ای درنظر گرفته شد که با استقبال فوق‌العاده‌ای هم روبه‌رو شد و برای دو بازی حساس دیگری که پیش‌رو داریم قطعاً باشگاه اقداماتی در این خصوص خواهد کرد.

کد خبر 365146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.