صفری: باید ابوذرهای زمانه خود باشیم

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: اصحاب رسانه باید خصایا و ویژگی‌های حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا صفری صبح امروز _یکشنبه ۳۰ دی ماه_ در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری ابوذر اظهار کرد: امروز در طلیعه چهارمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم و چهارمین جشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری را برگزار کرده ایم.

وی افزود: در این جشنواره بیش از ۶۰۰ اثر از ۴۷ رسانه دریافت کردیم و نزدیک به ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه شرکت کردند.

رییس سازمان بسیح رسانه استان اصفهان با بیان اینکه چهارمین جشنواره ابوذر از نظر کمی و کیفی یک جشنواره پربار بود تصریح کرد: هر سال باید جشنواره ابوذر را برای شکوفا شدن هرچه بیشتر و تقویت اصحاب رسانه بهتر از دوره‌های قبل برگزار کنیم؛ تا فرصتی برای دیده شدن و ارتقای جبهه رسانه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به دلیل نامگذاری عنوان ابوذر برای جشنواره تأکید کرد: سجایای شخصیت ابوذر بر کسی پوشیده نیست، اولین ویژگی این شخصیت صداقت و راستگویی و ویژگی دوم عدالت طلبی و دفاع از حریم امامت و ولایت او است.

صفری ادامه داد: امروز اگر به عنوان رسانه می‌خواهیم در جبهه رسانه ای انقلاب نقش آفرین باشیم، باید ابوذرهای زمانه خود باشیم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند اظهار کرد: هدف از برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر این است که رسانه ها راستگویی و دفاع از مظلومان و مستضعفان همچنین عدالت خواهی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رییس سازمان بسیح رسانه استان اصفهان گفت: امروز گمشده ما در عرصه رسانه دو عنصر دفاع از حریم ولایت و امامت، عدالتخواهی و دفاع از مظلومان و مستضعفان در داخل و خارج از مرزها است.

وی تأکید کرد: باید جانانه از این حریم دفاع کنیم، امروز اگر امپراطوری رسانه ای دنیا و تمام قوا در جنگ نامتقارن رسانه ای تلاش می کند داشته های انقلاب را به نداشته ها و ضعف تبدیل کند، وظیفه رسانه های داخلی این است که پا در میدان گذاشته و سینه سپر کنند.

صفری تصریح کرد: امروز «مرضیه هاشمی» خبرنگار پرسTV در جنگ رسانه‌ای امپراطوری غرب گرفتار شده، خبرنگاری که به دلیل فعالیت در رسانه انقلابی تحت بازداشت قرار دارد زیرا امپراطوری غرب از حجاب این خبرنگار مبارز و انقلابی هراس دارد؛ اما از همینجا اعلام می کنیم که ما همه پشتیبان خبرنگاران انقلابی به ویژه «مرضیه هاشمی» ها هستیم.

به گزارش ایمنا، در چهارمین جشنواره ابوذر «راضیه کشاورز» با ارسال اثری با عنوان «برای معرفی سال حمایت از کالای ایرانی چه کرده ایم؟»، «محدثه اکبری» برای اثر «شهادت مزد زندگی پاک احمد» و «اکرم کیانی» برای اثر «سایه مافیا بر فرم مدارس» از خبرگزاری ایمنا حائز رتبه برتر شدند.

کد خبر 365122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.