پیروانی سلطان تناقض

صد و پانزدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد. 

به گزارش ایمنا، "پیروانی سلطان تناقض"عنوان اصلی این رسانه است که به اظهارات افشین پیروانی از سال ٩٤ و از زمان حضور در تیم ملی که همواره از کمبود امکانات برای تیم ملی گلایه داشته و در حمایت از کارلوس کی روش جز نفرات اول بوده و این مربی را جز ١٥مربی برتر دنیا می خواند تا امروز که در کنار پرسپولیسی ها قرار دارد و کلیه صحبت های قبلی خودش را نقض کرده و در مخالفت با کی روش مصاحبه های متعددی می کند پرداخته است.
"خداحافظی برای ما یعنی مرگ"دیگرتیتر مهم صفحه اول این رسانه الکترونیک است که اشاره به صحبت های قاسم حدادی فر هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن دارد که وی کسب سهمیه برای ذوب آهن در ادامه مسابقات لیگ را کمی رویا پردازانه می داند اما از تلاش کل اعضا تیم برای رسیدن به جایگاه خوبی در جدول خبر داده و از آمادگی خود صحبت کرده که قصد خداحافظی نداشته و تا دوسال دیگر به فوتبال ادامه می دهد.
"باتلاق در شان بانوان نبود"عنوان دیگر  صد و پانزدهمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان که به اعتراض سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص دیدار تیم های فوتبال بانوان آذرخش و ذوب آهن که درزمین چمن باتلاقی اکباتان برگزار شد اشاره دارد.
"تماشای دیدار تیم های ملی ایران و عمان در فرهنگسرای اسوه"عنوان دیگر این رسانه الکترونیک است که خبر پخش خانوادگی دیدار تیم های ملی ایران و عمان در فرهنگسرای اسوه از ساعت٢٠را می دهد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 365101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.