پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پارکینگ مشارکتی در خیابان عسکریه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پارکینگ مشارکتی با بیمارستان عسکریه در کنار این واحد درمانی خبر داد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین خیابان عسکریه همزمان با احداث پارکینگ، طرح‌های ترافیکی نیز در این خیابان اجرا می شود.

وی افزود: مشارکت و احداث پارکینگ بیمارستان عسگریه با ظرفیت ۲۲۰ دستگاه خودرو با هزینه ۳۰ میلیارد ریال و تملک پارکینگ مقابل درمانگاه خیریه ام‌البنین به ترتیب با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد ریال از پروژه‌های اصلی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان و ترافیک خیابان عسکریه، احداث پارکینگ یکی از پروژه‌های مؤثر در سطح منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تملک بخشی از رینگ چهارم به طول یک کیلومتر و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی به صورت مشترک با منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از دیگر پروژه‌های این منطقه است گفت: برای اجرای بخشی از رینگ که در محدوده منطقه ۱۰ واقع شده، اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهبازی با اشاره به وضعیت خطوط اتوبوسرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از خطوط فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان خط خیابان معراج است که به صورت مرتب و مستمر در حال خدمت رسانی است، اما شاید فاصله بین ایستگاه ها تردد برای شهروندان را سخت کرده باشد. این موضوع به صورت ویژه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار گرفته و در حال جانمایی و بازنگری اساسی است تا شهروندان رضایت کافی را جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس واحد داشته باشند.

کد خبر 365092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.