فقط زندگی کن...

چرا اینجای زندگی گیر کردی؟ این چه وضعشه آخه؟ لبخند بزن و بگو کم نداشتم اما فعلا نشده. یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر، از بودن کنار کسانی که دوستشون داری و دوستت دارن.

صبا راد، مجری تلویزیون و همسر مانی رهنما، با قراردادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

یه وقتایی فراموش کن کجایی، به کجا رسیدی و به کجا نرسیدی، فقط زندگی کن. یاد قول هایی که به خودت دادی نباش، تو تلاشت رو کردی. حالا فعلا نشده دیگه. یه وقتایی جواب خودتو نده، هر چی پرسید: چرا اینجای زندگی گیر کردی؟ این چه وضعشه آخه؟ لبخند بزن و بگو کم نداشتم اما فعلا نشده. یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر، از بودن کنار کسانی که دوستشون داری و دوستت دارن. فکر و خیال آدمو دیوونه میکنه، بعضی وقتا بهتره با خودت بگی بی خیال. 

امیر مهدی ژوله، نویسنده و بازیگر طنز، به بهانه شرکت در چالش عکس های ١٠ سال پیش، این عکس دو نفره از خود و محراب قاسم خانی را در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:

این چالش عکس های دو نفره دوازده سال پیشه که از همین جا شروعش رو آغاز میکنم. ایشالا همینجوری دوسال، دو سال بازی رو ادامه بدیم، تخریم ها هم تموم شده با سه چراغ روشن و یه جون اضافه و دو تا هویج رفتیم مرحله بعد.

پی نوشت : شستم بزرگ نیست، پارک کوچیک بود این بزرگ به نظر میاد. 

هومن گامنو، خواننده رپ که با سریال گلشیفته قدم به دنیای بازیگری گذاشت، هفته گذشته مهمان برنامه خندوانه بود و در مسابقه ادابازی شرکت کرد. او با پست کردن ویدیویی از قسمت هایی از این برنامه در اینستاگرامش این گونه توضیح داده است :

مسابقه ادابازی خندوانه که بین گروه ما یعنی فرتاس و رفقای سی ساله ( مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه ) بود، یه آیتم داشت که باید با این لباسا پانتومیم بازی میکردیم. من با ارشا اقدسی تلاشمون رو کردیم و دیشب که دیدم چه یار باهوش و خفنی داشتم، فقط تمرینمون کم بود. 

حامد بهداد، بازیگر مطرح سینمای ایران، که امسال با فیلم قصر شیرین در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، با انتشار عکسی از خود در صحنه ای از این فیلم، در صفحه اینستاگرامش نوشته است :

در روزهای گذشته پس از آماده سازی موسیقی و جلوه های ویژه بصری قصر شیرین، توسط امین هنرمند و محمود نجفی، نسخه ای از آخرین فیلم سید رضا میرکریمی، تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شده است. قصر شیرین در استان کهکیلویه و بویر احمد جلوی دوربین رفت و فضایی متفاوت نسبت به آثار قبلی میرکریمی دارد. 

شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ، به بهانه درگذشت حسین محب اهری، عکسی دو نفره از خود و این بازیگر فقید در اینستاگرامش آورده است :

از شما بسیار آموختم، آقای محب اهری نازنین، مرد خاطره ساز کودکی تا حالا. سفرتان آرام، در آغوش امن خدا، بی درد و رها . . . خوش باشید آقا . . . روحتان شاد . . . 

کد خبر 365051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.