تابش شایعات کمبود بودجه باشگاه سپاهان را تکذیب کرد

چطور می‌شود باشگاهی با کمبود بودجه روبه‌رو باشد اما بازیکنان مدنظر سرمربی و کادر فنی تیم را در نقل و انتقالات نیم‌فصل به راحتی جذب کند!

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این زمستان سرد، تیم‌های لیگ برتری فوتبال به‌دنبال جذب بازیکنان خوب برای گرم کردن مجموعه تیم خود هستند تا از جمع مدعیان حاضر در صدر جدول که به دنبال قهرمانی در پایان این فصل هستند، جا نمانند؛ اخیراً صحبت‌هایی در خصوص کمبود بودجه باشگاه سپاهان در رسانه‌های مختلف شنیده می‌شد اما با این وجود محمد ابراهیمی، محمد مسلمی‌پور و علی قربانی در نقل و انتقالات نیم‌فصل با نظر سرمربی و کادر فنی تیم، به جمع زردپوشان پیوستند.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص موضوعات مطرح شده پیرامون کمبود بودجه باشگاه توضیحاتی به خبرنگار ایمنا داد که در ادامه می‌خوانید:

شایعه کمبود بودجه در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای جذب بازیکن تا چه اندازه به حقیقت نزدیک است؟

بازیکنانی که تاکنون مدنظر سرمربی و کادر فنی تیم سپاهان هستند، جذب شده‌اند و هرگونه ایجاد حاشیه در مورد کمبود بودجه باشگاه برای جذب بازیکن را تکذیب می‌کنم؛ مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تمام قد برای انجام همه درخواست‌های کادر فنی تلاش کرده و می‌کند.

تکلیف بازیکنانی که قرار است از سپاهان جدا شوند، چیست؟

در رابطه با جدایی تعدادی از بازیکنان درخواست‌هایی کتباً به باشگاه رسیده است ضمن اینکه ما هم از باشگاه‌هایی درخواست بازیکن داشته‌ایم که موافقتی حاصل نشد؛ وقتی یک بازیکن تحت قرارداد با باشگاه است و باشگاه دیگری خواهان جذب وی می‌شود در مرحله نخست باید سرمربی و کادر فنی تیم مبدأ، موافق انتقال او باشد و در مرحله بعدی باید خود بازیکن نیز نسبت به این انتقال رضایت داشته باشد؛ برای جذب علیمحمدی و سرلک از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان درخواست‌هایی به ما رسیده است ولی خود بازیکنان تمایل به حضور در جمع آبادانی‌ها را ندارند.

چه کسی باید پاسخگوی مشکلات ورزشگاه نقش جهان باشد؟

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید پاسخگوی مشکلات نقش جهان باشد؛ من در رابطه با ورزشگاهی که تحویل ما نیست نمی‌توانم حرفی بزنم؛ شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به‌عنوان پیمانکار وزارت ورزش و جوانان باید توضیح دهد که ورزشگاه نقش جهان قرار است چه زمانی آماده تحویل شود.

زمان تحویل ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه کی است؟

قرار شده در اسرع وقت ورزشگاه نقش جهان تحویل فولاد مبارکه شود و هر زمانی که ورزشگاه را به ما تحویل دادند در مورد تجهیز آن می‌توانیم نظر دهیم؛ با قول‌هایی که گرفته‌ایم شاید در هفته جاری انتقال ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه انجام شود.

آیا در مورد اعتراض به محرومیت قلعه‌نویی پاسخی از فدراسیون دریافت کرده‌اید؟

به محرومیت یک جلسه‌ایِ آقای قلعه‌نویی در اعتراض به داوری دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس اعتراض کردیم اما هنوز جوابی به دستمان نرسیده؛ شاید در حال حاضر فدراسیون فوتبال بیشتر درگیر تیم ملی است.

نظر شما به‌عنوان یک پیشکسوت فوتبال در مورد نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا چیست؟

نتایجی که پیش‌بینی می‌شد تقریباً اتفاق افتاد اما نتایج قاطعی نبود. شاید مردم نتایج بهتری را برای تیم ملی در بازی‌های گروهی پیش‌بینی می‌کردند و تیم‌های دیگر نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ در نهایت فوتبال قابل پیش‌بینی نیست با این وجود پتانسیل قهرمانی را برای تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند سال می‌بینم؛ خوشبختانه کی‌روش، سرمربی تیم ملی از بازیکنان خوبی در تمام پست‌ها بهره می‌برد و مشکل جایگزین ندارد.

کد خبر 365049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.