سود ۴۰ میلیارد ریالی در جیب تاکسیرانان

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با توزیع لاستیک‌های مورد نیاز رانندگان تاکسی به نرخ مصوب و دولتی از طریق اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به سود رانندگان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی اظهار کرد: به دنبال اقدامات رفاهی و حمایتی از رانندگان تاکسی سراسر کشور که از اوایل آبان ۹۷ صورت پذیرفت، ابتدا به توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی در بین این قشر اقدام شد.

ضامنی گفت: از آنجایی که امسال سال حمایت از تولیدات داخلی بود در این مرحله با بخش خصوصی داخلی نسبت به تأمین و توزیع لاستیک مورد نیاز تاکسی‌های سراسر کشور تفاهم نامه و قراداد منعقد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ادامه داد: تا اکنون در حدود ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی از طریق سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل بار و مسافر توزیع شده و هر هفته با استقبال رانندگان به این تعداد افزوده می‌شود.

ضامنی خاطرنشان کرد: از زمان توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی در حدود ۴۰ میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی به نفع رانندگان تاکسی شد که همچنان این رقم افزایش پیدا می کند.

کد خبر 365044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.