اصفهان قطب کاریکاتور است

یک کارکاتوریست گفت: در تمامی جشنواره‌های ملی و بین المللی کاریکاتوریست‌های ایرانی حضور فعال دارند و خوشبختانه بانوان اصفهانی نیز در حوزه کاریکاتور از هنرمندان پیشتاز، موفق و خلاق هستند.

منصوره دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اثر بخشی جشنواره جامعه ایمن در دوره دوم نسبت به دوره اول بالاتر بود و از تمام نقاط دنیا هنرمندان برای شرکت در این جشنواره به شهر مشهد سفر کردند زیرا میزبانی این جشنواره را شهر مقدس مشهد بر عهده دارد.

وی با اشاره به کسب جایزه ویژه در جشنواره جامعه ایمن خاطر نشان کرد: در این جشنواره از هفتاد و دو کشور کار ارائه کار شد که بنده با ارائه اثر"گیره ابر" مقام دوم این جشنواره را کسب کردم.

این کاریکاتوریست اضافه کرد: اثر "گیره ابر" تاکنون موفق به کسب جوایزی در جشنواره‌های کشوری ماهانه بزنگاه در سال ٩٥، جشنواره بین المللی محیط زیست در کشور چین در فرودین ماه امسال و جشنواره جامعه ایمن شده است.

دهقانی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان در جشنواره جامعه ایمن از کشورهای خارجی بودند تصریح کرد: خوشبختانه سطح کیفی جشنواره بسیار بالا بود و همین خصوصیت باعث ترغیب کارشناسان در شرکت در جشنواره می‌شد، به نظر می‌رسد هرچه جلوتر می‌رویم به خاطر کسب تجربه شاهد افزایش کیفیت جشنواره جامعه ایمن باشیم.

این کاریکاتوریست ادامه داد: برنامه‌هایی در حاشیه جشنواره جامعه ایمن پیرامون رونمایی از کتاب استاد جواد علیزاده و رونمایی از کتاب خود جشنواره برگزار گردید.

وی با تاکید بر این که کشور ایران در حوزه کاریکاتور یکی از پیشتازان در سطح بین المللی است خاطرنشان کرد: در تمامی جشنواره‌های ملی و بین المللی کاریکاتوریست‌های ایرانی حضور فعال دارند و خوشبختانه بانوان اصفهانی نیز در حوزه کاریکاتور از هنرمندان پیشتاز، موفق و خلاق هستند به طوری که با اطمینان می گویم اصفهان قطب کاریکاتور است.

کد خبر 365033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.