ایده‌های برتر زیباسازی، نوروز ۹۸ عملیاتی می‌شود

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری "ایده‌کاپ زیباسازی شهری" گفت: از بین آثار ارسالی ۱۴ ایده ارائه و منتخب شده است که از این تعداد، سه طرح و ایده برتر برگزیده شده، طرح ها و ایده های آن‌ها برای عید ٩٨ عملیاتی می‌شود.

محمد حسین قورچانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهر همچون یک موجود زنده در حال رشد، تغییر و تحول است و این تغییرات بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست.

وی افزود: مشارکت عمومی شهروندان در خلق زیبایی‌ها و المان های شهری، حق شهروندان است؛ زمانی که منظر شهری زمینه های رضایت شهروندان را فراهم آورد در واقع توانسته است سلامت جسم و روح انسان را تضمین کند.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان رمز موفقیت در توسعه همه جانبه شهرها را در گرو همکاری مطلوب مردم با مدیران حوزه شهری دانست و خاطرنشان کرد: از آنجایی که زیباسازی شهری یکی از عوامل موثر در ایجاد شادی و نشاط در جامعه است باید این موضوع بسیار مهم شمرده شود که امیدواریم چنین رخدادهایی با مشارکت مردم و ساکنان شهر نهادینه شود.

قورچانی اضافه کرد: مشارکت شهروندان در زیباسازی محیط‌های شهری باعث خلق آثار زیبا در سطح شهر شده و رضایت بیشتر آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری "ایده‌کاپ زیباسازی شهری" اظهار کرد: این ایده کاپ با محوریت موضوعات مختلف به ویژه زیباسازی ایام نوروز برگزار شد و ایده‌ها و طرح‌های شهروندان را دریافت کرد.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان اظهار کرد: موضوعات این ایده کاپ " از خانه تکانی تا شهر تکانی"، " رفع نازیبایی های شهری"، "ایجاد محیط های بانشاط شهری" و " زیباسازی فضای شهری با الهام از فرهنگ نوروز" بوده است.

قورچانی با بیان اینکه از بین آثار ارسالی ۱۴ ایده و طرح ارائه و منتخب شده است، گفت: هر ایده پرداز فرصت داشت تا در سه دقیقه ایده خود را ارائه و در دو دقیقه به پرسش های داوران پاسخ دهد، پس از ارائه ایده ها، سه طرح و ایده برگزیده شد که از این تعداد، طرح‌ها و ایده‌های آن‌ها برای عید ٩٨ عملیاتی می‌شود.

کد خبر 365032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.