نمایش و تحلیل "اعجوبه" در سومین نشست سینماگپ

فیلم "اعجوبه" در سومین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و تحلیل روانشناختی می شود.

به گزارش ایمنا، سلسله نشست های نمایش و تحلیل روان شناختی آثار سینمای جهان با نام "سینما گپ" از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می شود.

فیلم "اعجوبه" محصول ۲۰۱۷ آمریکا در سومین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و با حضوردکتر مرتضی علی بیک پژوهشگر و مدرس دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان تحلیل روانشناختی می‌شود.

اعجوبه، داستان پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت‌هایی که در اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده و در خانه به آموختن درس‌هایش پرداخته‌است. او بعد از رسیدن به کلاس پنجم تصمیم می‌گیرد به میان هم سن و سالانش رفته و در مدرسه‌ای عادی به فراگیری درس‌هایش بپردازد.

این برنامه روز یکشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ ویژه عموم دوستداران فیلم و مباحث روانشناختی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در برنامه می توانند به ربات cinemagapbot مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۴۷۹۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 365031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.