آزادسازی بیش از ۶ هزار متر از معابر روستایی شهرضا

شهرضا – بخشدار شهرضا گفت: شش هزار و ۸۰۰ متر از معابر روستای قصرچم این شهرستان آزادسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، دکتر حسین بهزادفر ظهر امروز (شنبه) در جلسه دهیاران بخش مرکزی این شهرستان که در روستای قصرچم برگزار شد با اشاره به تلاش دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برای مقابله با معضل اعتیاد، خاطرنشان کرد: مسئولان روستا با همکاری اهالی، با تقویت احساس مسئولیت توانستند خانواده‌های ساکن در این منطقه را از این معضل رها کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد معتادان این روستا به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند، یادآور شد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی با استفاده از یاری روستاییان، تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

بخشدار شهرضا با اشاره به پروژه‌های عمرانی و آزادسازی معابر این روستا، تصریح کرد: آزادسازی شش هزار و ۸۰۰ متر از معابر این روستا با تخریب ۴۳ منرل مسکونی، گام مهمی در جهت عمران و آبادانی آن است.

بهزادفر با تأکید بر ضرورت استفاده از توانمندی خیران در رفع مشکلات این روستا، اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج سازندگی راهکار مناسبی برای کاهش هزینه‌ها است.

وی تأکید کرد: دهیاری‌ها نباید منتظر پرداخت بودجه‌های دولتی باشند، بلکه باید برای ایجاد منابع درآمد پایدار از توانمندی روستاییان و جاذبه‌های طبیعی منطقه استفاده کنند.

بخشدار شهرضا با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: روستاییان در شمار نخستین کسانی بودند که با لبیک به فرمان امام راحل(ره) در شمار یاران راستین انقلاب درآمدند.

به گزارش ایمنا، روستای قصرچم با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر و ۵۱۵ خانوار، در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب غربی شهرضا واقع شده است.

کد خبر 365026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.