شهردار اصفهان با دست خالی شهر را می‌چرخاند

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان با دست خالی شهر را می‌چرخاند، گفت: کسی که شهر را با دست خالی می‌چرخاند یک مدیر لایق است وگرنه در شرایط اقتصادی خوب و با وجود اعتبارات کافی، مدیریت شهر هنری نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا امیراحمد زندآور پیش از ظهر امروز(شنبه) در آیین طرح سفرهای فیروزه‌ای در قالب افتتاح و رونمایی از طرح‌های سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه رانندگان تاکسی شغل پرمشغله‌ای دارند، اظهار کرد: مهم‌ترین خصوصیت رانندگان تاکسی صبوری است که در اکثر صنف‌ها این ویژگی را نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی افرادی بسیار قانع هستند، تأکید کرد: رانندگان تاکسی هیچ گاه به دنبال سرمایه‌داری نبودند بلکه درصدد به دست آوردن رزق و روزی حلال هستند و رانندگان تاکسی امین مردم هستند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان تأکید کرد: رانندگان تاکسی فرهنگ، ادب و هنر هر شهر را به نمایش می‌گذارند، بنابراین مدیران شهری باید قدردان زحمات آن‌ها بوده تا بتوانند ذره‌ای از خدمات بی‌منت آن‌ها را جبران کنند.

وی ادامه داد: از کسانیکه در دوره‌های قبل در این مسند بوده‌اند تشکر می‌کنم، اما در این دوره اتفاقات خوشایندی را شاهد هستیم، از جمله بسته حمایتی که شامل حال آن دسته از رانندگانی که به دلیل نصب تاکسی مترها متضرر شده بودند.

زندآور با بیان اینکه شهردار اصفهان با دست خالی شهر را می‌چرخاند، گفت: کسی که شهر را با دست خالی می‌چرخاند یک مدیر لایق است وگرنه در شرایط اقتصادی خوب و با وجود اعتبارات کافی، مدیریت شهر هنری نیست.

وی ادامه داد: از شهردار اصفهان به جهت مدیریت خوبی که دارند تشکر می‌کنم، متأسفانه عده‌ای که مدیریت شهری اصفهان را در این برهه سخت زیرسوال می‌برند، ظلم می‌کنند.

زندآور با بیان اینکه رسانه‌هایی که مدیریت شهری را به کم کاری متهم می‌کنند ظلم بزرگی روا داشته‌اند، گفت: بد نیست انصاف به خرج دهید و شرایط سخت را بهتر ببینید چرا که شهردار اصفهان حقوق‌های چندماه معوق مانده را در همین شرایط پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: اجازه ندهید در روند اداره شهر اخلال به وجود آید، مدیران شهری امروز با تمام قوا و جدیت کار می‌کنند.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی و مترو باید متحول شود، البته با دست خالی کارهای بزرگی در حال انجام است.

کد خبر 365021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.