اجرای "طرح دست‌چین" در بازارهای کوثر بررسی می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: امکان اجرای "طرح دست‌چین" میوه در فروشگاه‌های کوثر در حال بررسی است و تا کنون در تعدادی از بازارها انجام شده است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اینکه بتوانیم در فروشگاه های کوثر میوه را به صورت دست‌چین عرضه کنیم، مطرح شده، اما با توجه به اینکه فضای فروشگاه ها برای ارایه این کار محدود است، هنوز در تمام بازارها اجرا  نشده است.

وی تاکید کرد: تکریم و احترام به نظر مردم در نحوه ارایه خدمت در فروشگاه‌ها بسیار مهم است چرا که مردم به این فروشگاه ها و برند کوثر شهرداری اعتماد دارند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در صدد انجام اقداماتی برای افزایش اعتماد شهروندان هستیم تصریح کرد:، اعتقاد داریم میوه را خود مردم باید انتخاب کنند، بنابراین امیدواریم فضای فروشگاه‌ها این امکان را فراهم کند تا مردم بتوانند میوه را خودشان انتخاب و خریداری کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا قبل از نوروز ۹۸ با پوست‌اندازی و ایجاد تغییر در فضای بازارهای روز شهرداری اصفهان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گام برداریم.

مجیری خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سازمان به این جمع بندی رسیدیم که فضای بازارهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان را از نظر خدمت‌رسانی به مردم در بُعد فیزیکی و آموزشی تغییراتی بدهیم تا بتوانیم خدمت‌رسانی مناسب‌تری به مردم داشته باشیم.

وی از بازسازی و نوسازی بازارهای کوثر شماره هشت و ۱۲ خبر داد و گفت: روند بازسازی و نوسازی برای سایر بازارهای روز کوثر نیز ادامه خواهد داشت تا بتوانیم قبل از پایان سال‌جاری تمام بازارها را در یک برنامه زمان بندی شده به صورت کامل بازسازی کنیم.

کد خبر 364993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.