قولی که تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود

دروازه‌بان تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: دو بازی سخت دیگر پیش‌رو داریم که در صورت پیروزی، قول می‌دهم روی سکو برویم.

هانیه لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی روز گذشته تیمش مقابل تأسیسات دریایی، اظهار کرد: بازی خیلی قشنگی بود؛ تأسیسات تا هفته یازدهم باختی نداشت و در صدر جدول جای گرفته بود؛ در دیدار با سپاهان هم قصد پیروزی داشت چون نتیجه بازی هفته آینده آن‌ها مقابل تیم دوم جدول برایشان بسیار مهم است و تیم قهرمان مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم جوانی است؛ افزود: برای رویارویی مقابل تأسیسات تمرینات زیادی انجام دادیم؛ برنامه‌ داشتیم و خوش‌بین بودیم؛ تیم حریف فکرش را نمی‌کرد که به ما ببازد ولی ما به خودمان ایمان داشتیم و مطمئن بودیم که برنده می‌شویم.

لک درخصوص نحوه داوری این دیدار، تصریح کرد: داوری خوب بود، فقط دقایق آخر ، بازی از دستشان خارج شده بود و چند سوت اشتباه زدند که البته این اشتباه‌ها برای هردو تیم بود و به نفع تیم خاصی سوت نزدند.

دروازه‌بان تیم هندبال بانوان سپاهان با ابراز خوشحالی از بُرد مقابل تأسیسات دریایی، اضافه کرد: سال گذشته برای تأسیسات بازی می‌کردم و خیلی برای این تیم زحمت کشیده بودم و به همین دلیل هم انگیزه زیادی برای این بازی داشتم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش بچه‌ها و تغییراتی که در روند بازی تیم ایجاد شده، قول می‌دهم روی سکو برویم؛ دو بازی سخت دیگر پیش‌رو داریم اما گفته بودم که در صورت پیروزی مقابل تأسیسات، سومی ما حتمی است.

کد خبر 364981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.