دو پیروزی دیگر تا رفتن روی سکو باقی مانده

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و اگر در دو بازی آینده پیروز شویم می‌توانیم به کسب سکو امیدوار باشیم.

اعظم قینانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل تأسیسات دریایی، اظهار کرد: با همدلی و پشتکار سعی کردیم در دور برگشت بهترین روند را داشته باشیم؛ در بازی رفت به خاطر خطاهای فردی، بازی را از دست دادیم اما در دور برگشت توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب دروازبان تیم در این دیدار، افزود: تک تک بازیکنانم از ابتدای بازی دفاع کردند و همین موضوع سبب شد دروازه حریف را باز کنند؛ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم همچنین از کادر فنی تیم نیز تشکر می‌کنم؛ فکر می‌کنم روند خوبِ سپاهان شروع شده است.

سرمربی تیم بانوان هندبال سپاهان دراین خصوص با اشاره به شرایط تیم تأسیسات دریایی، تصریح کرد: این تیم تا قبل از باخت مقابل سپاهان، با بالاترین امتیاز در صدر جدول قرار داشت؛ تأسیسات دریایی و لارستان ترکیبی از تیم ملی هستند اما تنها بازیکن ملی سپاهان، دروازبان است و رده سنی سایر بازیکنان تیم کمتر از ۱۹ سال است.

قینانی با بیان اینکه حضور تماشاگران باعث بالا بردن جو روانی سالن می‌شود که برای ما یک حُسن است، گفت: این تجربه را داریم که در سال‌های گذشته هم تیم ما در دور برگشت به خاطر حضور تماشاگران و هواداران در سالن، بهتر بازی می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه تا چه حد به هدفشان نزدیک شده‌اند، اظهار کرد: دو بازی دیگری که پیش‌رو داریم برای ما حکم فینال دارد که در صورت بُرد، می‌توانیم روی سکو برویم.

کد خبر 364965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • هلما IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    اخه قینانی جوووون ما که تورا میشناسیم نمیخواد جلوی ما کلاس بیایی همه بازی هاتا با داوری پیش میبری