جو نامناسب سالن‌های ورزشی و انتظار عملکرد خوب از بازیکنان و داور!

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: جو نامناسب سالن بر اثر بکار بردن الفاظ رکیک قطعاً بر عملکرد بازیکنان و همچنین داور تأثیر منفی خواهد داشت.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیمش برای رویارویی با فراز بام خائیز دهدشت، اظهار کرد: آنالیزهای خوبی از تیم فراز بام داشتیم ضمن اینکه می‌دانیم فراز بام تیم با تجربه‌ای است و از بازیکنان ملی برخوردار است؛ در دور رفت تیم فراز بام را در خانه خودش شکست دادیم و امیدوارم بتوانیم با تلاش بازیکنان در این دیدار به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه آسیب‌دیدگی در تیم زیاد شده است، افزود: دو نفر از بازیکنانم در بازی هفته گذشته مقابل نفت و گاز گچساران مصدوم شدند همچنین وحید مسعودی را برای این بازی در اختیار نداریم اما احمدی به بازی مقابل فراز بام می‌رسد.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان با بیان اینکه مطمئناً همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم و بتوانیم در بالای جدول قرار بگیریم.

طاهری با اشاره به جو نامناسب حاکم بر سالن‌های ورزشی، در مورد بُرد هفته گذشته تیمش در گچساران، گفت: هفته گذشته بازی سختی مقابل نفت و گاز درگچساران داشتیم؛ متأسفانه جو سالن‌های ما به سمتی می‌رود که حرف‌ها و شعارهای رکیک باعث می‌شود داور و بازیکنان تحت تأثیر قرار بگیرند که با به‌وجود آمدن این شرایط نامطلوب، نمی‌شود از بازیکنان انتظار بازی خوب و از داوران، انتظار قضاوت خوب داشت.

وی ادامه داد: حضور پر رنگ‌تر ناظران در بازی‌ها قطعاً در ایجاد شرایط مطلوب راهگشا خواهد بود چرا که در صورت وجود شرایط نامطلوب حتی می توانند با قطع بازی از به وجود آمدن این حرکات ناشایست جلوگیری کنند.

کد خبر 364943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.