حرکت های نمادین با اهداف راهبردی

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: فردا ۲۸ دی ماه دومین همایش بزرگ دوچرخه سواری کارکنان و راهبران اتوبوسرانی اصفهان از پایانه بابلدشت به سمت میدان امام حسین ، در طول جاده سلامت و منطقه گردشگری ناژوان برگزار می شود.

قدرت افتخاری در مصاحبه با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خانواده اتوبوسرانی یک خانواده چندهزار نفری است که برای ورزش همگانی و حرفه ای از قدیم ارزش زیادی قائل بوده است .

وی افزود: در این راستا و به منظور سلامتی و تندستی راهبران و مجموعه پرسنل، برنامه های ورزشی به صورت فعال و گسترده در سطح شرکت چه به صورت مسابقات داخلی در رشته های مختلف و چه به صورت مسابقات خارج از مجموعه دنبال و برگزار شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: دوچرخه سواری نیزیکی از برنامه های مفرح و ورزشی است که در طی یکسال به مناسبت های مختلف برگزار شده است بنابراین با توجه به برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه، سازمان اتوبوسرانی نیز در این مجموعه برنامه ها مشارکت داشته است و همایش دوچرخه سواری فردا نیز جزء برنامه های روز هوای پاک و حمل و نقل است.

افتخاری ادامه داد: حرکت های نمادین شروعی برای برنامه ریزی ها و حرکت های اساسی است که باید در طول سال نهادینه شود؛ دوچرخه یکی از وسایل حمل و نقل است که در ارتباط با سیستم اتوبوسرانی و مترو می تواند کارآمد باشد از طرفی نیز خانواده  بزرگ اتوبوسرانی  و راهبران یکی از عوامل تاثیرگذار و موثر در کاهش آلودگی هوا هستند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین حرکت نمادین همچون همایش فردا می تواند در راستای کاهش آلودگی هوا و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری موثر واقع شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مراسم افتتاحیه و بهره برداری از ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و اتوبوس مناسب سازی شده معلولان در۲۵ آذرماه امسال ، گفت: امیدواریم در روز ۲۹ دی ماه به مناسبت روز هوای پاک، تعدادی دستگاه اتوبوس گاز سوز مجددا به چرخه حمل و نقل شهری وارد شود.

کد خبر 364902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.