جمالی نژاد: کودکان آینده کشورند پس باید حمایت شوند

معاون عمران وزرات کشور گفت:کودکان آینده سازان کشور هستند و از همین رو باید حمایت شوند تا به شکوفایی برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد در اختتامیه اولین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک اظهار کرد: شهر باید آینده نگر باشد و شهر آینده نگر می‌داند بزرگترین ثروتش کودکان هستند پس به آنها میدان می‌دهد و آنها را پاس می‌دارد.
وی افزود: شهر دوستدار کودک آینده دار است، برای همین باید تمامی شهرهای ما دوستدار کودک باشند تا آینده ‌ای روشن در پی داشته‌باشند.
معاون معماری وزیر کشور ادامه داد:شهر به کودکان و خلاقیت شان کمک می کند و کودک از شهر به عنوان بستر یاد می کند. شهر عامل واسط مدیران و کودکان است.
جمالی نژاد خاطر نشان کرد: اصل صورت مسئله کودک است و آنها فقط بازیگر نیستند بلکه خود کارگزار آینده شهر هستند و توسعه پایدار نیز به این موضوع کمک می‌کند.
جمالی نژاد در خصوص الزام حمایت از کودکان گفت: اصفهان باید زمینه را برای ایجاد خیال پردازی کودکان فراهم کند همانطور که در دوره های تاربخی مختلف ما این موضوع را خیلی شفاف می‌بینیم پس در این دوره نیز باید به فکر آینده این کودکان بود.
وی در پایان گفت: اصفهان شهر نمونه دوستدار کودک است اما همه شهر های ما باید دوستدار کودک باشند و این هدف اصلی ما در وزارت کشور است.

کد خبر 364893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.